Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hledání sebe sama z kolekce můj svět
Autor: tera (Občasný) - publikováno 16.12.2001 (00:59:45)
další>


čtenář Petula - 26.1.2002 > Možná vidím a možná nevidím. Jak můžu? Člověk může něco jiného říkat a něco jiného myslet. Mluvit je sice krásné, ale ani sám člověk by o sobě nedokázal říct, jaký je, kdyby se ho na to třeba někdo zeptal. Tak jak to můžeme poznat na ostatních, když to nedokážeme u sebe? Poznat, jestli člověk je, nebo není "materialista" - to přece je o tom, jestli do někoho vidíš. Takhle jsem to myslela. Samozřejmě to zčásti jde, jenže...ne zcela...Ehm, to je zase můj názor.
Proč by vnitřní život nemohla být třeba hudba, příroda?...je to stejné jako přátelé. Řekla bys o příteli, že je jen materiál, tudíž jenom krám? Já myslím, že ty asi ne(Myslím si, předpokládám, tuším - netvrdím, že vím...:-))Stejně jako většina lidí... To všechno spolu souvisí.
Tvůj názor ti přece neberu, jen reaguju, a to spíš než na článek, tak na komentáře pod ním. Hlavně na ty...
Jinak neměj pocit, že jsem si přečetla pouze jednu věc - četla jsem skoro všechno, někdy se mi to fakt líbilo, ale tady jsem si komentář odpustit nemohla...;o)

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter