Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
a...l
Autor: NoLubos (Občasný) - publikováno 29.11.2006 (00:16:36)


caesarborgia (Občasný) - 30.11.2006 > umění od slova umět > to si hochu totiž nevybereš a jak říká jeden můj známej "budto se stím narodíš nebo ne.." ..ty asi kreslit umíš a tak se můžeš vyhýbat slovíčkům ale asi to je věc se kterou nic neuděláš..jinak je fajn že kreslíš a je dobře že kreslíš co tě baví ale chceš mi tvrdit že máš rád anděly a když nejakýho potkáš v takovýto roztoužený póze začneš studovat hru světla a stínu?..ono to je totiž tak že právě když chceš kreslit z hlavy podobný fantazie je dobrý mít to světlo a vůbec proporce lidského těla nastudovaný protože pak přijde třeba nápad > myšlenka tak rychlá že ti nedá čas rozmýšlet a "drbat se s šerosvitem atd" a pak se pozná kdo umí..no ovšem jestli umět nechceš pak to je hlavně tvůj problém..
btw nevim jak si přišel na Knižáka ale přesto že si na jeho excesy nepotrpím dělá i velice kvalitní věci :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli caesarborgia
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter