Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Několik poznámek k úvaze saltatrix Lopta zivota z kolekce filosofie
Autor: Cid (Občasný) - publikováno 15.12.2006 (08:37:08)


saltatrix (Občasný) - 20.12.2006 > Tak mam dojem že pojem filozofia nieje už len od podstaty tvoreny zakladmy ktore by bolo možne vypočitat či realizovat... To čo som poskytla bol jedine moj osobny pohlad, ktreho kritik môže byť spousta, ale ako povedal GEORGIAS: NIČ NIEJE, AJ KEBY BOLO NEDA SA TO SPOZNAT, KEBY SA TO AJ DALO SPOZNAŤ NEDA SA TO DRUHEMU TLMOČIT..

Myslim teda že by ste sa už nemali zbytočne zaoberať vysvetlovanim či spochybňovanim ničoho povymyšlaneho ale tvorenim niečoho vlastneho ..
Kedže kritizovať vie každy..
//--*/***
Keby neexistovala ina farba ako zelena, farebnosť by nebol pojem, lebo by nepoznal ine pojmy ktorymi by bol vymedzeny.. bol by len sam a nemenny ako skutočnosť že žijeme...
AK by neexistovalo nešťastie, sťastie by sa nedalo pomenovať lebo by bola len jedna forma... šťastna a ako by ste ju definovali? rovnako ako zelenu definujeme ako farbu len preto že existuje kopa inych. Ako by ste definovali zelenu, kebyže všetko čo vidite okolo ze zelene? nik by nepomenoval farbu, ktora je všade a nevidi možnosti ako by mohla vyzerať inak..
PRave preto to čo je život pendlovanie medzi možnostami, a tie treba najprv vidiet.. aby ich bolo vidiet musia byť utvorene..
Priestor by nebol bez protikladov vymedzujucich odkial pokial od vertikalov po horzintaly do priestorovosti..

Nula 0 neumožňujuca nič je tak nepredstavitelny pojem že filozofovať okolo nej sa da asi až do smrti..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli saltatrix
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter