Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Několik poznámek k úvaze saltatrix Lopta zivota z kolekce filosofie
Autor: Cid (Občasný) - publikováno 15.12.2006 (08:37:08)


saltatrix (Občasný) - 3.1.2007 > Mam dojem, že si priliž zakladaš na prejavovani svojej pravdy na prácach iných aj keď presnu myšlienku autora vedieť nemožeš iba z textu..

Okrem toho teoria je len teoria, a túto som písala len tak z hlavy, bez nejakych podkladov ale na zaklade čisto vlastnej myšlienky pochopenia..

Uznávam že je to podané mierne-dosť ťažkopádne.

Ten výrok nieje hlúposť, ide o to ako ho pochopíš.
NIČ NIEJE, AJ KEBY BOLO NEDA SA TO SPOZNAT, KEBY SA TO
NEDA SA TO DRUHEMU TLMOČIT..
- výrok je napísaný sídce velice nezmyselne.. Určite že niečo je.. pravda? Aj čiastočne poznať sa to da, aj keď nie všetko jednou osobou.
Akurát ja som to vzala ako podobenstvo.. (nechapajúcim- že nech to čo píšeš radšej neriešia)
Zato sa stotožňujem s myšlienkou tlmočenia, niektoré myšlienky sú natolko mimo logiku, ktorá sa drží na pevnej zemi, že je jednoducho nemožné tlmočiť slovom či písmom úplne...
Preto je napr. sväté písmo písané formou podobenstiev.. Aby aspoň priblížilo oné myšlienky..


Pre info.. mam aj nový článok..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli saltatrix
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter