Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž mejch snů... z kolekce Tlamy
Autor: Malá.hloupá.holka (Občasný) - publikováno 27.1.2007 (10:25:49)
další v kolekci>


surma (Občasný) - 27.1.2007 > ze jsi to kreslila jen 3 hodky tam je videt priste tomu dej víc a bude to lepší... do Lennona to má jestě dost daleko a ten název je dost blbej... ale to je věc názoru... můj první portrét podle fotky byl také Lennon tak si to ještě trochu pamatuji ten nos byl ostřejší, ty usta máš blbě a ta brada je blbá, ty oči jsou moc měký... nepřesvěčivý a já tam jestě maloval jemný fousy na té mé předloze neby asi tak 3 dny oholenej, ale vím že jsem to tehdy maloval až do večera tokovej 7 hodin což mě moc nevyčerpalo byl jsem zvyklej 8-9 hod v kuse... to mi už pak trnuly prsty, tak že jsem si polštářky musel masírovat, protože jsem ty tužky moc svírál asi jsem měl strach že mě utečou...
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
0 0 0 0 0 0 0 (1) 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter