Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce zhasínám vlakům červená světla z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 27.1.2007 (07:02:52)
další ve sbírce>


 surel (Občasný) - 2.2.2007 > Barča> Ale to přece nikdo nepopiral, že něco se líbí více lidem a něco méně lidem,...ale ty když si prohližíš chlapy, tak se řídíš podle statistiky, nebo podle toho jestli se ti líbí? Já když si prohlížím ženskou, tak mě statistika moc nezajima, to bych si ji potom ani nemusel prohlizet, proste bych si zjistil, co rika vetsina.
Ja mluvil o tom, ze jedinec sam o soben nemuze tvorit objektivni nazor. Muze se snazit pracovat objektivne, tak ze si vybere urcita kriteria a postupy, ktere bude uplatnovat na vse a fakta, ktera takto ziska bude vzdy stejne hodnotit.

PS: se statistikou na me nechod, ani s ekonometrii :-)), protoze i u tech zenskych by zalezelo na tom, koho by ses ptala? Dale taky mezi tema 90-letyma, kolik z nich bylo v mladi krasnych a svudnych atd... Jo a melo by to vychazet priblizne stejne - podily, proste pul na pul (kvuli normalnimu rozdeleni). Stejne ta tvoje otazka by byla trochu zavadejici, kdyz by si se vlastne castecne ptala jestli se ti vic libi zeny mlade, nebo stare, to je jak by si se chlapa ptala, jestli mu vic chutna soda nebo pivo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surel
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 6 7 8 11 12 13 15 (16) 17 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter