Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
On a já
Autor: Tepes (Občasný) - publikováno 16.3.2002 (00:09:55), v časopise 28.3.2002


 Tepes (Občasný) - 20.3.2002 > čtenář> Taky jsem byla tímto článkem zhnusena, ale co se dá dělat, takové články přece živí noviny, bohužel. Jen mě v tom rozhovoru s majitelkou psa zarazila jedna skutečnost. Uvádí tam, že když se vrátila z domu,pes byl před (nebo za) barákem a ona se zdržela jen sedm minut. Když psa zavirala, nevšimla si, že by byl například od krve. TO je dosti zarážející. Nevím, ale myslím si podle mého mínění, že pes, který před několika okamžiky někoho pokouše, ať už v sebeobraně, pokud po něm skutečně ten kluk střílel z dětské pušky, nebo ve zkratovém jednání, se nebude najednou chovat jako nic. Bude rozrušený, roztřesený prostě bude reagovat podrážděně. A toho si přece každý majitel psa všimne. Taky mi nejde do hlavy, jak si mohla nešimnout krvavých stop, které pes musel na sobě mít. Skoro čekám, že za pár dnů se objeví další článek, že pes ve stejném městě roztrhal dalšího člověka. Zajímavé také bude vyjádření odborníků, kteří tohoto psa mají zkoumat. Jestli ho teda zatím tajně neusmrtili. TO by bylo pro ně jednodušší. BOHUŽEL.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tepes
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter