Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Člověk s neskonalou láskou ke svému okolí z kolekce Prchlavky
Autor: celej on (Občasný) - publikováno 8.5.2007 (14:42:29)
Pokračování>


 celej on (Občasný) - 12.5.2007 > ztratila> 

Asi nemá opravdu jiný smysl než ten, že na mě děláš ramena. Ja k lidem, kteří si přečtou můj příspěvek a ještě mi ho okomentujou (jakkoliv) chová hluboký respekt. Nemám rád týpky, které si přečteš a třeba jim i poradíš a oni tě pak fuckujou a prohání tě, aby si vysvětlovala co a jak si myslela. No a to je důvod proč se snažím být vstřícnej i k tobě. Možná se blbě ptám, ale to proto, že opravdu netuším smysl tvých výtek (ostatně skoro by stálo za to mrknout se jestli si někdy použila jiné, než ty tvé magické formulky...).

 

Co se týče co nejlépe...pokud něco nechápeš, tak to neznamená, že ten druhý je hloupý nebo se vymlouvá. Tvoje hodnocení průměrnosti no.... já nevím, já to prostě takhle neberu víš... jako že bych vzal pravítko přeměřil tím samým tohle a pak i tam to. Ale někdo to prostě potřebuje, musí mít tu jistotu jasné míry. Tihle borci, by ale měli dělat stavařinu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter