Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen, 2007
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 3.9.2007 (08:54:17)


 Šílená svině (Občasný) - 4.9.2007 > hermit> hi, hi. Tvůj políček beru, když má ten roztomile ironicko-legrační tón, kterej mě pobavil. Já fotografiím nerozumím, to předem, tedy jestli vůbec něčemu rozumím. Technicky mi ta fotografie připadá celkem dobrá, nelíbí se mi námět. Působí na mě velmi, použiji slovo zmíněné nedávno mrázem v souvislosti s jinou fotografií (kde ale bylo použito neprávem) - narcistně. I ten pramínek vlasů, ta potřeba jakési dokonalé sebestylizace, v níž já nenacházím žádný další obsah. Tak to vnímám v tomto konkrétním případě - jinak mám tvé fotografie rád. Co se týče toho úderného vyjádřeni s drastickou tečkou na konci...jo, působí to přesně tak,jak říkáš a věděl jsem to hned, když jsem to tam napsal. Ale byl to ode mě provokační krok, takovej tah, na kterej jsem dopředu věděl reakci...proč tedy? Baví mě ta záležitost, že psát pod příspěvky "ano", nebo "jo", nikoho vůbec přirozeně nedráždí. Pokud napíše úplně stejně strohé "ne", tak je skoro oheň na střeše. Přitom je to úplně zřejmé: když můžeš napsat strohé "ano" (líbí), proč nevzít stejně i "ne" (prostě se to někomu nelíbí)? Ale je mi jasné, že to není tak jednoduché. Jinak nenech se mými komentářemi zbytečně vzrušovat...základní pravidlo, jak víš, je, že je celkem normální, že se někomu nějaké dílko nelíbí, a myslím, že nemá vždy (nebo většinou)ani povinnost to nějak vysvětlovat."My" zase máme přirozeně právo, myslet si o "hodnotiteli", co chceme...ne?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter