Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trestné činy vlády ČR a diskotéky pro burany a socky z...
Autor: love (Pravidelný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
love (Pravidelný) - 4.11.2022 >
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 >
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 >
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 > neumětelům, kteří si neumí otevřít odkaz, nebo je pro imbecilství youtube nepustí ještě jeden odkaz, ale jestli jsi už provařenej kretén, tak to nedáš!

https://youtu.be/Lfx-xVu10EQ

with MIA Manarote, ale to je snad zbytečný říkat, že!!?

https://youtu.be/EJR8nWy0Mr0

slova jsou důležitý, prostě jako v básni klasiků
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 >
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 > příbuzný naší hajtry
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 >
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 >
<reagovat 
love (Pravidelný) - 4.11.2022 > tyhle písničky jsou pro mladý, ale i pro přestárlou Bohuňu jako pěst na voko, že? Nejenom, že to nezná, ale chci jí ukázat ten rozdíl, kam se svět řítí a jak se mění... tož bratří, trocha si zabékáme...
<reagovat 
love (Pravidelný) - 5.11.2022 > Musím se smát-videa umí každý, ty, mantáku umíš všechno, jen PŘIHLÁSIT se NEUMÍŠ.
A copak nějaký básničky, předpokládám, že v tom si mistr světa, co? Ale nějak, asi ze stydlivosti, nám to nepředvedeš, viď, blbe?! Do který chodíš třídy, do 8???
<reagovat 
čtenář vlastenec - 5.11.2022 > Pane Fialo,
Při pohledu na děsivou situaci v ČR je evidentní , že nereagujete na žádné námitky Českého lidu, na žádné námitky Českých poslanců a jede si to své „Pro Ukrajinské“!
Dovolte mi připomenout Vaše slova, je dost pravděpodobné, že trpíte ztrátou paměti , nebo demencí, která má podobné projevy ve svém začátku .
🧐Ve své volebním programu jste sliboval, jak nenecháte lid padnout . A bohužel Vám to mnozí věřili. Dnes už mohu ,s jistotou ,říci, že jste cíleně lhal . Český národ jste podvedl, okradl a ženete zemi do zkázy . Vaší jedinou obavou je Ukrajina-země, nejvíce zkorumpovaná. Neštítíte se obírat vlastní lid, ničit průmysl a podnikání této země , jen proto, aby jste se zalíbil feťackému komediantovi? Pak sedíte na velmi špatném křesle.
ODSTUPTE. ‼️‼️‼️Věřím, že Vám ,my Češi, rádi zaplatíme předplatné na jeho trapné show vystoupení. Z naší země jste vyvedl 104 miliard, které neskončily nikde u občanů, kteří očekávali pomoc. Většina už pochopila, že si peníze převádíte mezi sebou a musejí se spoléháte jeden na druhého .
Rakušanovi už z toho docela hráblo, neb si plete části Prahy a historie se mu trochu zamotala. Jeho drzost, platit si své výlevy, v podobě Putina , z našich peněz ,je důkaz jeho arogance a nedomyšlené debility . Černochová si kompenzuje mindráky z dětství a její rétorika je možná tak na 8.třídu. Pekarová ? No, ta je třešnička na Vašem prohnilém dortu.Kdyby blbost nadnášela, obávám se ,že naše stíhačky mají kontinuální pohotovost.🙈
Když jste byl na Ukrajině, a nejspíš Vám to i někdo věří, proč jste se nezašel podívat mezi ty,kteří čekají na pomoc. Ti, co neměli peníze , aby utekli, aby si koupili lístky a odjeli? Ale jsou tam i ti, kteří prostě své domovy opustit nechtěli, protože věděli, jak by to dopadlo. Jejich příběhy jsou zajímavé, ale ta pravda, by se Vám nehodila do Vaší páté probruselské kolony .
🙈Před pár dny si vzal občan svůj život a to přímo před vládní budovou . Ukrajinec to neudělá, o něj jste se postaral, a to nadstandardně tak, že sám Zelenský by se měl stydět. Byl to občan ČR . Člověk, který prožil život v této zemi, tvrdě pracoval, odváděl daně a věřil ve spokojené stáří . To jste mu Vy vzal . Vy nesete na rukou krev tohoto muže a Vy jste zodpovědný za bídu, která zde nastupuje ‼️‼️
Nejste politik, nejste lídr a nikdy nebudete. Bohužel ten slepenec kolem Vás ,se Vám to bojí říct. Všichni ignorujete tuhle oběť, přehlížíte a snažíte se otáčet hlavu jinam . Být to občan Ukrajiny, tak už máte za sebou i tiskovku a všechna média se mohou přetrhnout, aby právě jejich článek byl ten „TOP“. Jste pokrytec , zbabělec a ostuda naší země ‼️
‼️LŽETE, když tvrdíte, že jsme ve válce. Ve válce jsme, my lidé, pouze s Vaší probruselskou vládou. Lid se postavil proti Vám!!!!!Vaše manipulace slov, že se Putin nezastaví u hranic, jsou jen Vaší domněnkou, možná přáním. Měl byste se vrátit ke svým pohádkám a uvolnit místo skutečnému lídru, který se pokusí zachránit, co Vy jste spáchal. To, používám slušný výraz .
‼️ROZKRÁDÁTE majetek, který tento národ tvrdě vybudoval. Jeho historie je prolitá krví, bolestí , ale i neústupností a odvahou. Vědomě a cíleně zadlužujete naše děti a následné generace. Podporujete cizí menšinu ,které dáváte práva, jenž přesahují ta naše. MY jsme český národ a pokud jste se chtěl stát Ukrajinským premiérem, doporučuji domluvit se se Zelenským. Věřím, že Vám vyhoví a my všichni Vás rádi doprovodíme na hranice a budeme mávat Českou vlajkou na Váš odchod , pak si uspořádáme oslavu a začneme opravovat to, co Vy jste zničil. Bez Vás a Vašeho slepence, to půjde snadno .
‼️ZASTRAŠUJETE-premiér má být vzorem, osobou, k níž se lid může obrátit o pomoc. K Vám se můžeme obrátit leda tak zády. Vaše zastrašování na nás neplatí a Vaší placení "trolové" jsou jen další loutkou Vaší hry .
‼️MANIPULUJETE – jedno se Vám musí nechat , Vaše lži a manipulace jsou na Oskara. Chápu, že už nemáte odvahu , jít mezi lidi a podívat se jim do očí . Vaše tvrzení, že za vše může Putin a Babiš je směšné . Jste jen alibista ,který si neumí přiznat, že je packal, který nemá v politice co dělat . Rád ukazujete na druhé, ale možná by jste se měl postavit před zrcadlo, kterému se vyhýbáte .
🧐Pokud bych měla hledat něco pozitivního na Vaší osobě, bude to nejspíš to, že Vaše protičeské chování , spojuje více a více Čechů. Vy je nazýváte různě“ proruskými, šváby, kolonou apod . Já je nazývám odvážnými , srdečnými občany, kteří si zachovali zdravý rozum a ty Vaše lži prokoukli. Nazývám je„věrnými patrioty“, které si Vy ani Milion chvilek nikdy nekoupí ,na ty své komparsy.
Kdyby jste nebyl zbabělec, možná by jste mezi ně vyrazil a možná by Vám někteří, z té starší generace , řekli , co si o Vás myslí a možná by jste byl překvapen, jakou lásku cítí k naší zemi, jejím tradicím a historii, kterou Vy se snažíte ,díky zkorumpovaným redaktorům, přepisovat . Jak velké zklamání jste pro tento lid ?
Pokud máte trochu soudnosti, odstupte, protože náš odpor bude pokračovat . Tuhle zemi si zničit nenecháme .🇨🇿My jsme Češi a Vy jste zde nadbytečný.
Petra Rédová
Ctihodný Český šváb, občan v odporu ,srdcem vlastenec

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11.2022 >


:-D Já umím obrázky a ty videa, jenom Bohuňa umí oboje a VELKÝ
<reagovat 
 Čtenář - 4.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Videa "umí" každý. Obrázky a odkazy jsou jiná liga. Obrázkové odkazy ještě úplně jiný kumšt. A obrázky s mnoha odkazy, to je Bohumín level.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11.2022 > čtenář> 

Jo žiďáku, je to tak, jednoznačně jsi tady nejlepší na to html.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.11.2022 > čtenář> 

Hele a umíš udělat i minivideo jako odkaz na YT?
Že by to bylo veliký třeba takhle:

XXXXXXX
XXXXXXX
XXXXXXX


<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> ken
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 > čtenář> 

Takže neumíš, to neumíš a prý že umíš html.
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> ýťa manipuluje :D





<reagovat 
love (Pravidelný) - 5.11.2022 > já se nepřestávám divit, proč si ten hejtr neotevře vlastní nick a ty hovadiny nesouvisející s mým příspěvkem si nedá tam, proč mi tu zasírá prostor?!
Že by se bál že by na něj všichni srali? Nebo nemá co říct?
Vyjadřuj se ty zmrde k mýmu příspěvku, JEN k mýmu příspěvky, jinak táhni do prdele, idiote!
<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2022 > love> 








<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2022 > love> 












<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 >


To kokaine ale není malý videjko jako odkaz, to je hodně protivných gifů.
A tvoje velkorozlehlá porucha osobnostního galaktického vývoje.

Furt neumíš html

<reagovat 
Čtenář - 5.11.2022 >
pro nevěřící prodavačku lampionů




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 >


Tak máš hned ukázat, že to umíš a nemáš dělat hysterku kokaine.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 >

My víme, že když žiďáka rozhněváme, zničí nám příspěvek svou velkokapacitní poruchou a umem html.
A když ani to by nestačilo, je výluka totemu.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 >

Tak hlavně že ses vyblbnul, jak julián spustil ty videa, bylo mi jasný, že tohle nedopadne bohdá bez poruchy.

Jako učitel jseš fakt dobrej, mě jsi naučil obrázky a julu videa.
Po tom všem jseš fakt k něčemu dobrej :-D




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 >


Já jenom že jsi krásný příklad toho, jak se chtějí světelný lidi učit od temnoty.

Jsou dva způsoby, jeden je žiďácký.

Můžeš se naučit vkládat obrázky html kodem tím, že ti to někdo vysvětlí.
Trvá to asi dvě minuty.

Pak se to můžeš naučit po tom, co tě tím někdo dlouhodobě terorizuje.
Najdeš si informace a uděláš to.
To trvá asi půl hodiny.
Příprava je ale několik týdnů až roků teroru.


<reagovat 
 Čtenář - 5.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Pak je třetí způsob.

Být jula nebo ýťa. Julu můžeš poučovat vlídně či terorem imrvére a vkládat obrázky a odkazy se nenaučí nikdá (sama jsi to zkoušela) a ýťu můžeš rovněž švihat svazkem nejostřejších kopřív pentlených ostnatým drátem a taky nezvládne vložit viděó.

Čili vidíš? Já jsem vás aspoň něco naučil. Kdybyste se tady měli jen navzájem, už jste dávno zblbečkovatěli na Martinovuu úroveň. A když vás konvenčně sečtu, Magda + Jula = Mula, tak je v roce 1998 Mula poměrně nadějný webdesignér.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11.2022 >

Při svý inteligenci by si mohl častěji zalamovat řádky.
Tvoje přínosnost je i přes to všechno relativní, protože kdys
tu nebyl, tak tu nemusím být ani já a na lodi html nepožíváme.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Pravidelný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter