Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci performance z kolekce sTřípky
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 22.9.2005 (09:01:26)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

autorské čtení v literární kavárně Řetězová, Praha 1 - 19.9.2005

zleva Kelly, Noe a egil

 

fotoreportáž z celé akce ZDE

 

fotoreportáže z akcí TOTEM.cz ZDE

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fff (Občasný) - 22.9.2005 > a sakra:o)))
Doporučil 
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 22.9.2005 > Mě se to líbí.
<reagovat 
onestone (Stálý) - 22.9.2005 > originalny decentny MPospovsky ramik.
Lutujem ze sa nemozem zucastnovat takych akcii.
A este viac ze nemozem fotit v Prahe.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 22.9.2005 >

čo takto pod fotky hodiť nejaké nicky, niektoré fotky by sa mi mohli pretvoriť na ešte príťažlivejšie

jáj, závisť moja neopúšťaj ma ...


<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 22.9.2005 >

PS - to je Kelly, Noe, Egil? Kto je tam kto?

 

(kto je Noe - to je Noe1 z Pismaka?)

 

baba zvedavá som!


<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.9.2005 > maxima gali> hele, přečti si to ještě jednou:

ZLEVA kelly, noe, egil... :o)))
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 22.9.2005 > maxima gali> 

ZLEVA ... tím pádem je jasné, kdo je kdo!  ... Noe zde je opravdu Noe1 z Písmáka ... a nicky jsem psal pod fotky celý loňský rok, tak teď jsem se s nimi nedělal, doufaje že většina xichtíků je již dostatečně profláklá  ... ale bude-li zájem, popisky doplním.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.9.2005 > v náhledu se nemůžu zbavit dojmu, že vidím V.I.Lenina jak mluví k dělníkům a rolníkům...:)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 22.9.2005 > Dobře (že) to děláš.
Doporučil 
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 22.9.2005 > g morr> Díky!  (... a rád)
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.9.2005 > Richard Müller and friends - higher society?
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 22.9.2005 >  a já to déčko též uštědřím.
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.9.2005 > Leatherface> a já na tudle hru teda taky přistupuju!


(hlavně za to, že ke mně byl ten foťák celkem milostivej... asi budu muset všem známejm říct, čim mě maj fotit...:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.9.2005 > zkrveživ> milej vole, dybys nekecal a rači přikládal...
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 23.9.2005 >

mrzelo mne, že jsem nemohl přijít. tak jsem moc rád (aspoň) za fotky!


Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 22.9.2005 >

ja dúfala, že zľava doprava, ale ak si mám k tvári priraďovať meno - niet nad istotu vyhnúť sa možným budúcim trapasom :)))

Kelly - fešanda (vyzerá ako nejaká právnička)

Noe - jeeeje, super záber (viem si predstaviť ako vedie masy do boja)

Egil - ten tam jediný vyzerá ako spisovateľ z amig filmu

 na dnes mi to stačí (ohraničená pamäťová kapacita), v rozpoznávaní tvári budem pokračovať nabudúce


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 23.9.2005 > maxima gali> 

Tak to by Kelly dozajista pobavilo!!! :))

Kelly není právnička.

Noe řečnit a zblbnout lidi zas umí poměrně dobře! :)) (taky by ho to pobavilo, asi mu pošlu odkaz.. ;))

A Egil jako básník a spisovatel vypadá aj ve skutečnosti... ;)

A tahle fotka se mně osobně líbí velice!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 23.9.2005 > Nejsvětější trojice ? :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 23.9.2005 >

dnes pokračujem vo výzvedách,

keď sa klikne na fotoreportáž celé akce ZDE, je tam taký pekný okuliarnik... (niečo tam píše s Peťulom a pokračuje to fotografiami Peťuly - potom tam čosi píše, že Mops... ) - vyzerá to, že to sú dvaja - ja som blondýnka, kto je kto (prvý stojaci okuliarnik, druhý čo je na viacerých fotkách (sediaci, pri pivku...) - stále sme pri ZDE a pri tom petulovi...

skús ma ako blondýnu zorientovať

 

(niekde, kde ukazovali Lyryka, Lyryk vyzeral podobne, ako ten prvý, len tuším bol zarastenejší a nemal okuliare)

 


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.9.2005 > maxima gali> "taký pekný okuliarnik" na té první fotce je drfaust, člen redakce a organizátor akce. Petula má zelený svetr (foto 509_0997), Lyryk modrou džínovou košili (510_1058)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 23.9.2005 > Výborné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 25.9.2005 > ... škoda, že sem vo tý akci nevěděl
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 22.9.2005 > Ty už fakt nevíš, jak.... Proč? Proč se nevěnuješ tomu, co oslovuje tebe, ale snažíš se působit na totem?
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.9.2005 > nečekaná> 

Milá zlatá nečekaná ... kde se v Tobě bere ta odvaha soudit druhé? Ale jak tak čtu Tvé poslední komentáře, asi jsi neměla zrovna dobrý den, že?

Co když je to přesně naopak? Co když Totem působí na mě?? Schválně - posuď sama :

19.9. je den mého narození. Mohl jsem být s rodinou a nejbližšími a slavit s nimi ... já však šel do Řetězové mezi básníky, z nichž nejspíš nikdo ani netušil, že mám narozeniny (nikomu jsem to nevnucoval) a strávil s nimi bezva večer. Dále - jeden z mých dlouholetých zákazníků - redakce časopisu Xantypa (najdeš mě v tiráži jako správce počítačové sítě http://www.xantypa.cz/kategorie.asp?idk=802), potažmo pí. Dietlová ten večer pořádala oslavu 10-tých narozenin tohoto časopisu v kavárně Savoy. Mohl jsem celý večer zadarmo žrát, chlastat a objímat se s celebritama ... já si namísto toho koupil pivko a vypil si ho mezi básníkama v Řetězové.

Ty fotky, které vidíš, nedělám pro sebe ... dělám je pro ně! Pro vás pro všechny ... sám mám maximálně dobrý pocit z toho, že se líbí, že se povedly ...

Je tohle "působení na Totem"?

 


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 23.9.2005 > MPosp> Lezeš nám do básnickejch prdelí, člověče, jojo, je to tak :)))
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 23.9.2005 > MPosp> Omlouvám se, že jsem to takhle zkratkovitě napsala. Ale odsudek to nebyl. Měla jsem říct co, nač myslím, že tvoje fotky jsou pro mě často příliš učesané, nebo typu "už jsem to někde viděla", některé úplně prázdné. Pro mě. A tahle také.
Pro tebe má jinou váhu, jasně. Pokud se ti akce líbila, tvůj zážitek je dobrý, fajn.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.9.2005 > MPosp> Milý alpinisto, danke für alles! Za mačky aj za kočky ;o)
"Právnička" kurňa to by nebylo špatná alterego, což? :o))
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.9.2005 > g morr> řitní alpinismus je můj nejoblíbenější koníček! :o)))
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.9.2005 > nečekaná> 

Tak ... díky za reakci. Už to chápu ... a je úplně normální, že mnohé kolem Tebe je prázdé, a oslovuje Tě jen něco. To asi každého ... proto je svět tak rozmanitý. Stále mě překvapuje, jak se mnozí s tímto faktem obtížně smiřují a hned jak se jim něco nelíbí, tak do toho kopou - to je chybějící tolerance ... pozor, neplést s kritikou!

Kdo mě zná, Ti povtrdí, že fotím jen věci, které mě oslovují. Focení je mi koníčkem, nepotřebuji se komukoli vnucovat.

Tvůj první komentář mě zamrzel, protože nebyl o fotce, ale o autorovi. Myslel jsem, že takový trouba je tu jenom jeden, který se naváží do autorů a aniž by je osobně znal, tak je hned pohaní a odsoudí. Omluvu přijímám a dík za ní ...


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 23.9.2005 > MPosp> Nejdůležitější je pořádnej cepín! A mačky.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 23.9.2005 > g morr> ... sem třeba od Jandáka dostal speciální úkol - "kontrola stavu českého básnického střeva"  ... a prdelí je to nejblíž!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 (27) 28 29 30 31 32 33 34 35
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter