Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
/bez názvu/ ---nefoto---
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 18.10.2006 (20:10:39)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Jerra (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> Spravne, nejdulezitejsi je umet se sam pochvalit. Nikdo jiny to za tebe neudela :)
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> tak tak
<reagovat 
 DanielaT (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> pár by se možná našlo :o)...pěkně poskládáno, líbí
<reagovat 
RD (Občasný) - 18.10.2006 > Coby nefoto: Absolutni jednicka !!! Du se ucit, jak se vypina autofokus ! (Coby fotka to stoji za hovno.)
Doporučil 
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 18.10.2006 > Pátračky jsou ted v modě, koukám.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 18.10.2006 >

Rozmarnej jak žírafa!

 

(Do soutěže je to malý, budeš červenej)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> No jo, máš pravdu, to je tím, že při počítání pixlů vařím. Tak nebudeš červenej, no.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> Co bude dobrý? Ten tvůj příspěvek? Copak  to může ovlivnit někdo jiný než autor?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> 

Aha, tady vidíš v praxi, jak jsem tím vařením intelektuálně oslabená.

Dobrý nedobrý, moje dítě jí tři jídla, tohle je jedno z nich. (A jak jásal, prevít, teď možná i pukne.)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> Ale vraťme´ž se k té tvé fotce - to je totiž vlastně podobenství. Podobenství o stínu, který  je nespokojený s tím, že je pouhým lidským stínem, začne bojovat za práva stínů na samostanost, a když se mu podaří samostatnost získat, pořídí si také vlastní stín.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> To by bylo mně, jemu to kupodivu nevadí cpát se na noc. A zatím je furt hubenej, což bude nejspíš tím, že neustále skáče jako koza.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> 

Bradku nemá, někdy mečí

 

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2006 > TheThing> Nechtěl, nelži. Kdybys chtěl, tak už to dávno děláš.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Já to vysvětluju všem stejně a většina to zvládne. Ono se to blbě vysvětluje, snažší by bylo to ukázat. Ale stačí si to zkusit přesně podle návodu, to tys neudělal. A nelži že jo. Jen se ti nelíbil ten popis, tak jsi to rovnou vzdal.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> 

Tady máš poslední možnost:

 

http://www.totem.cz/enda.php?a=157662


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Tývolenakole, to jsem si oddechla
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> 

Neřekneš?! 

Člověk tady vytvoří příručku pro  momentálně zaostalé uživatele Totemu a místo honoráře prej "proč  neřekneš" 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> To jsi ty, na té fotce? To bych ti možná odpustila.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> 

Á, chceš ikonky, tak jsi zase nasadil vlídnou tvář, co?

Jestli používáš Explorer, tak klikni na smajlíka v pravém horním rohu okénka na reakci k příspěvku. Jestli používáš Firefox, tak máš smůlu.

 

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Hehe, ještě tam máš určitě spoustu lvů. Tak já jdu zase vařit. To druhý jídlo, co ten pacholek jí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.10.2006 > TheThing> Mě máš litovat
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > da sa, ale ten poplk obraz predieha o dost .)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter