Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Božský Antonio z kolekce Moje kresby od listopadu 2005
Autor: bkersh (Občasný) - publikováno 25.1.2007 (00:55:23)
další v kolekci>
Kresleno tužkou: B, 4B, 8B, ... na formát: A4, ...


Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 25.1.2007 > hmm, přiznám se, že asi nikdy nepochopím, co může někoho bavit na obkreslování cizích fotografií... navíc poněkud nešikovném obkreslování... obočí, oči, to pod nosem je knír nebo stín? ale podpis tam je, to je důležitý... :-))
Body: 1
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 25.1.2007 > viz periskop.
Body: 1
<reagovat 
miwwi (Občasný) - 25.1.2007 > myslím, že na prekresľování fotek nie je nič zlé, pokiaľ sa pri tom niečo naučíš. Skús však využiť vlastnosti a prednosti kresby, linku, šráfu a podobne. A drž sa anatómie pokiaľ to nie je nejaká skratka, vtip alebo podobneAk je to pre teba forma relaxu, tak to pokojne delej dál. Ak si predtým nemal dočinenia s kresbou tak si nemyslím, že je to zlé.
Body: 3
<reagovat 
kafka (Občasný) - 25.1.2007 > když lidem se to líbí... ;-)
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.1.2007 > K práci: Nemyslím, že rozmazávanie je najlepší spôsobm, ako sa naučiť kresliť, rovnako ako nemyslím, že obkresľovanie z fotiek:)) Ak rozmazávať, tak na rozmazanú plochu skús naniesť nejakú šrafúru. Na tieňovanie skús rôzne tvrdosti ceruziek, aby si dosiahol viac odtieňov šedej až po čiernu. Ak budeš kresliť, myslím že sa po čase uchytíš:))
Veľa zdaru a trpezlivosti.
Body: 2
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.1.2007 >
Body: 4
<reagovat 
Dani (Občasný) - 25.1.2007 >

Má to spoustu chyb, ale myslim, že jsi na dobrý cestě. Rozhodně máš talent! Nenech se odradit

( Fotky známých lidí jsou tim nejhorším námětem, jakej sis mohl vybrat  )

  

  


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > Dani> Ano fotky známých jsou nejhorší na kritiku to už sem poznal, :-).
<reagovat 
tučňákův kámoš (Občasný) - 25.1.2007 > hitler zamlada
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > tučňákův kámoš> Hitler? Nééé, hitler byl na krátko.... hehe :-)
<reagovat 
Erma (Občasný) - 25.1.2007 > i když Banderase nemusím, tak to děsný to zase není - jo kdyby jsme byli uznávaní profíci, o jejichž obrazy se lidičky rvou, tak nejsme tady, že jo :-))))))). Nedej se odradit.
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 25.1.2007 > ucho, vlasy, oči, obočí a ústa to vše je hnus, ten zbytek ujde... až se to naučíš tak to prezentuj... jinak nezaboduješ...
Body: 1
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > surma> Hnus, no jasně , když totak vidíš tak hnus :-). na to že to byl můj první pokus zaroveň s kresbou"Dítě s banánem", tedy muj první portrét, a sem, nebo byl sem za něj rad a i s ním tak nějak spokojen, jinak tam je dost chyb, ktery by sed dali vylepšit to schvaluji.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.1.2007 > surma> Že práve Ty - zarytý recesista hovoríš o "zabodovaní" :)) Narozdiel od Teba si myslím, že by sa mali prezentovať aj slabšie práce (ak je človek pripravený, že si to vyžerie:) lebo radami iných sa môže rýchlejšie zlepšovať:))
<reagovat 
 surma (Občasný) - 25.1.2007 > Karhaj(Sinner)> klidně... at se prezentují... ale pak je to potřeba nazvat jinak než "Božký Antonio" evokujeto jako "válečné tažení " či nějaký "triumpf" tak na to tak odpovídám... pro mě je to vše taková hra ja to neberu tak vážně... tak se může stát že se i někoho nějak dotknu, ale kritika ještě nikomu neuškodila a o tom jak by měla znít můžeme polemizovat :))
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 25.1.2007 > Karhaj(Sinner)> Dík za podporu :-). No podle mně právě že ty slabší práce by se měli ukzzovat, protože díky tomu pak vidíš svoji kresbu i jinýma očima, a pravě pak víš co udělat jinak co zkusit přiště jinak a podobně, i když kolikrat chyby vidim sam, když kresbu dodělam. Kvuli bodum to sem ale ani nedávám! Jen kvuli komentářům. A zároveň hlavně kvuli tomu že zde mohu reprezentovat sam sebe. :-)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 25.1.2007 > bkersh> když tu chceš reprezentovat sám sebe tak tu nedavej herce s hoooooliwoooodu ale něco ze sebe...
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 26.1.2007 > chudak antonio....zkus zivej model a uvidime...;o)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 26.1.2007 > hnus fuj fidlajovej
Body: 2
<reagovat 
execrate (Občasný) - 28.1.2007 > Poslyš kritizovat umí ale úplně každý. Ale nakreslit někoho, aby mu to bylo podobné, to není zas tak lehlé, třebaže to není dokonalé.Když někdo nakreslí šišaté kolečko a z něj dlouhou čáru a z té čáry další čtyři čáry a říká, že je to človíček, tak z něj určitě nic nebude :) ty šanci máš a nemusíš být zrovna pikaso. Hlavě že tě to baví...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter