Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Pocit bezpečí z kolekce Moje kresby od listopadu 2005
Autor: bkersh (Občasný) - publikováno 27.1.2007 (00:57:47)
další v kolekci>
Kresleno tužkou: B, 4B, 8B, ... na formát: A4, ...


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > děláš i posmrtný portréty dle fotek? to by bylo aspoň k něčemu
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Trochu mně to docela mrzí že pořad zatím píšešjen o smrti a o tom že je někdo mrtvej, no ale co asi nadělam, je to tvuj názor, že.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.1.2007 > bkersh> nebude to i tím, že v těch kresbách není ani kapka života? ;o)
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > Prokletí> Té tvuj názor, hádat se s Tebou a nikym nehodlam :-), jinak pokud se Ti to nelíbí, tak tě nikdo nenutí na to koukat, :-).
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.1.2007 > Súhlas so SURMOM, ak portréty REALISTICKE, tak viac času, ale také kresby..neviem, asi si veľa uznania ani priaznivcov nezískajú, nech by boli sebalepšie, alebo skús uvoľniť štýl, robiť čisto šrafúrou, alebo len "nadhodiť" a viac sa sústrediť na výraz kresby ako na jej vierohodnosť, skúsiť si nájsť vlastný štýl vyjadrenia - ja o tiež ešte nemám:)) Ak kresby ŽIJU, to je USPECH, ak sú vierohodné tak môžeme obdivovať len TECHNIKU..
<reagovat 
surma (Občasný) - 27.1.2007 > kresbatužkou
<reagovat 
Efča (Občasný) - 27.1.2007 > stíny jsou příliš měkké, oči muže divné. Avšak obličej dítěte se mi líbí. Chce to trochu rukopisu do kresby a výraznější stíny. Vesměs dobré, je vidět, že umíš, chce to ale nějaký vlastní originální styl. Asi tak nějak.
Zkus jinou techniku, třeba ti to pomůže:-)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 27.1.2007 > Uz jsem to psal, skoda prilisnych kotrastu-usta a oci vs tvar-pusobi pak velmi neprirozene - muz jak maska, dite jak panenka
Body: 4
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 27.1.2007 > nj nekreslíš ale rozšudláváš..doporučil bych ti pero a tuš to tě donutí i trpělivosti ..ale nemyslím si vůbec že dobrá kresba musí trvat 12 hodin..to je blbost a individuální..ale takto tě to stahuje ke kýčovitosti a líbivosti a v tom je větší nebezpečí
Body: 2
<reagovat 
Erma (Občasný) - 27.1.2007 > já nevím - nejsem kritik, ani odborník na malbu - ale mě se líbí něžný výraz muže (ať je to namalované jak chce, je to tam) a dítě je fajn :-) - jsem asi pitomá, ale cítím z toho obrázku hezký vztah a lásku k dítěti a to tu snad jde - vyjádřit pocity, atmosféru - no já to tak prostě vidím :-)
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 27.1.2007 > měl by jsi to přestat valit... a začat prokreslovat ty kresby klasicky a ne rozmazávat, to vypadá jak kdyby čuměli do ohně a tak se nikdy nenaučíš kreslit... díval jsemse na tvůj web dřív si kreslil hodně, ale asi nemáš trpělivost prokreslit ty věci... tak aby to někam vedlo, když to budeš dělat tím to rychlím způsobem tak to tam chyby budou vždycky a nikam tě to neposune... prostě musíš mět o moc víc trpělivosti taková kresba trvá i 12 -16 hodin aby byla perfekt, hlavně v začátcích ty si to tím rozmazávaním moc urychluješ a zjednoduchuješ...
Body: 2
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > surma> 12-16h?? No fakt skvělý kresby trvaj klidně i 20hodin, pak když se dělaj na větší formát tak i 30hodin. Momentálně nakreslim portret tak do 10 max. A jinak třeba auta dělam takových 10-15hodin. Jinak techniku, tady zklamu asi každého, techniku už mam svou a nikdo mi ji nevymluvý a nezmění. Už sem to probíral na několika forech , kde mi tvrdili že se nesmí rozmazavat, ale nevim že by to bylo někde nařízený jak kdo ma kreslit, :-), mě to tak vyhovuje, takto budete muset asi překousnout, zatim se mějte všichni. :-)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 27.1.2007 > bkersh> nikdo tě k ničemu nenutí, rozmazavat můžeš ale napřed musíš umět kreslit... vypadá to jak plakát z hororu... na to jak pišeš že to jsou tvé první kresby je zajimavé že jsi to stihl probírat na různých forech... nato že se stím pipleš od listopadu 2005 by to mělo vypadat...
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > surma> Jinak sem koukal na tve stranky, musím říct že tve kresby nejsou vubec muj styl, i když par kreseb je celkem zajímavych, máš napady to jo, kolikrat sem měl podobným zpusobem pokresleny sešity ve škole, ale to už je taky nějakej čas zpět. Ale jinak dobry stranky, chvalim. :-).
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 27.1.2007 > surma> Nevím proč mi píšeš o tom že mi nikdo nenutí, také o nějakem nuceni sem nic nepsal, a jak koukam musíš odpovídat uplně navšechno, asi nemáš kolikrát co napraci, vid? :-) . no a tomu druhemu sem moc neporozuměl :-). Nato že pišu jsou to moje první kresby , ano jsou to moje první kresby, a ano od listopadu 2005 sem zklidil dost nazoru a také i kritiky jestli ti to udělá radost, ale že píšeš že když se s tim piplam od listopadu 2005 že by to mělo vypadat tak vzhledem k tomu že sou to moje první kresby tak ty asi nemohli jinak vypadat :-). jinak oukam že všude se najde někdo kdo se snaží to druhym znepříjemnovat tak trochu, i když tvrdí že ne, to nebylo ted myšleno doslova to znepříjemnovat. Ale nechapu proč sem pořad něco pišeš když podle všech tvych nazoru se ti moje kresbyvubec nelíbí (???) Ale tak každy se potřebuje nějak zviditelnit že. :-)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.1.2007 > bkersh> tady o to jde něco psát, divej se, totem je spíš pro prezentování vlastní tvorby a když vidím že někdo obkresluje fotky a ještě se mu to moc nedaří tak jsem se snažil ti na to říct svůj názor, ale pokud tě to otravuje a jseš přesvědčenej že to víš nejlíp... co a jak... vpořádku ... tak to akceptuji a nebudu se k tvým kresbám vyjadřovat :-)
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 28.1.2007 > surma> V poho budu rád když se budeš vyjadřovat k mým kresbám, ale no koukal jsem že ti je teda bych asi měl vykat, vam je už přes 40cet pokud ce nepletu, a pokud vy sam se věnujete delší dobu kreslení, tak byste také mohl i pochopit že pokud člověk začíná tak nikdo po něm nemůže chtít aby kreslil jak nějakej buhví světoznamej umělec a bezchybně. A že s každou další kresbou je možnost zlepšení a objevování chyb. Plno lidi to většinou ani nechce chapat, ale nebudu rozvadět proč. Ja jen chci říct že to co tady budu mit v galerii, a každy den mi tu naskočí nova kresba až do nějakeho 20 unora, tak to sou kresby ktere už mam davno hotove a nic s nima neudělam, a tuto sou me uplně prvni kresby. A spíše bych ocenil nazor typu, heled tamta čast se mi nezda a tak podobně, a ne typu te jak mrtvola je to humus a hnus, jo at to klidně někdo piše ale když to píše u každe kresby tak podle mně není normalní. :-), Jinak to tu beru v pohodě, a nikoho si nechci s přatelit. A jinak překreslovaní fotek mně baví, a není to obkreslovaní ale překreslovaní a te velky rozdíl. :-) Zatím se měj.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.1.2007 > bkersh> vykat mě samozrejmě nemusíš... je fakt že ty fotky neobkresluješ, ale dáváš tomu nějakou svou expresi, jestli se to bude vyvíjet tak to ukažou další... tak se k tomu vyjádřim později, ale hlavně aby jsi nezustal jen u intrepretací, fotek a obrázku, to může chvíli udělat dojem, ale moc daleko by tě to neposunulo...
<reagovat 
 bkersh (Občasný) - 28.1.2007 > surma> Jasně, no ja ted nemam ani moc času na kreslení takže moc nekreslim až tak ale snažim se, věnuju se hodně futsalu, no a take ted přitelkyni, a take chodim do prace, no a když tu chvilku a hlavně chut mam, tak si něco nakreslim. Momentalně mně baví auta a to dost hodně. Jinak co se týče mé techniky, tak ja sem spokojenej, a když si to řeknu sam pro sebe tak ja sem za ten rok co sem ted kreslil , dost spokojenej, jinak vždycky sem chtěl umět nakreslit portrte dřív, ktery sem neuměl, a tak sem taky rad že už to umi a vim jak na to, splnil sem si tak nějak svuj sen. A kreslim jen tak pro sebe, když se mi něco libi tak si to nakreslim, a pak vystavim, pro mně je to lepší než si zaramovat fotku, když si pak mohu říct že sem zto nakreslil. A pak kreslím pro kamarady a znamý, a ty z toho maj radost a ja pak taky.:-)
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 30.1.2007 > mno...prokleti ma mozna s tou mrtvolnosti tak trosku pravdu...necitim v tom moc zivota.....lumig ma kazdopadne pravdu....a neco ode mne....ta ruka je prapodivna.....podle me ses nemel tak vykreslovat s vraskama na kloubech a vic zduraznit nehty, nebo alespon stejne....no a pan podle me nema krk....a stin za hlavickou ditete by moh bejt mozna tmavsi a mohls presneji urcit kde ma dite tvaricku, protoze to neni tak vyrazny....no a pak jeste jedna vec....nelibi se mi ta cernota za tim panem, ktera mu opravdu urizla hlavu, protoze tela vubec nema....chapu ze to asi na ty fotce tak bylo.....no to je problem prekreslovani fotek....sem se rozkecala, tak koncim...;o)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter