Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Muka ďáblova z kolekce Střípky duše
Autor: Kotatkobile (Občasný) - publikováno 17.4.2002 (22:31:47)
další ve sbírce>

Muka ďáblova

 

Z velkého ohně už hromádka popela
Po ďáblu zbyla nám jen muka z vlastních vin
Tak milí hříšníci zapějme zvesela
Bez lásky
    Bez touhy
        Bez duše
            Tak nač splín?



Poznámky k tomuto příspěvku
aq. BoBB (Občasný) - 18.4.2002 > Zpravne, tak nac splin!! Doba velkych splinu je uz davno pryc!!
Body: 5
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 18.4.2002 > čas střípků, čas obrazů
Body: 5
<reagovat 
Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Děkuji za pochvaly, příjemné podrbání za oušky vždycky potěší:-)
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 18.4.2002 > Moc pěkný tok slov, co do rýmů, skluzu jazyka... jen ten poslední řádek mi hodil jazýčkem do šmiku... tedy do smyku... :o) Je to tak Zprávně? :o) Ó český jazyku... ty to tak nenecháš... :o) Jinak se mi líbí. Mám z toho příjemný pocit - směsice jemného žalu a jakéhosi povzneseného odhodlání. Zvláštní náboj... Prima!! :o)
Body: 3
<reagovat 
 Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Ellenna> Teď bylo koťátko na chvíli zmatené, myslelo, že někde udělalo chybu:-)) Jen aby to odhodlání nebyla spíše rezignace:-))
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 19.4.2002 > Slepý náboj...
<reagovat 
 Kotatkobile (Občasný) - 21.4.2002 > Gavrik> Můj milovaný Gavriku! Vaše moudré pšouky v komentářích k nejen mým básním mě uvádějí v trans... Vím, že oslavujete jakýsi zvláštní druh moderní poezie, velmi "umělecké" a plné jinotajů, ovšem mnozí téměř současní básníci, kteří se dostali do čítanek, mluvili řečí srozumitelnou... (to čemu se klaníte Vy, mi občas připadá jako "nikdo tomu nerozumí, pak je to umění") Když však jste takový odborník na poezii, proč se k čertu nepochlubíte svým dílem? Bojíte se, že se najde někdo jako Vy? Už jednou jsem se Vás ptala, zřejmě Vám na odpověď nezbyl čas...
<reagovat 
čtenář L. - 21.4.2002 > Peju a mozna z vesela, ze touhou, dusi a laskou stale horim.
Body: 1
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 2.5.2002 > Lepší "moudré" pšouky kritické než prd básničky...:-)
<reagovat 
 Kotatkobile (Občasný) - 3.5.2002 > Gavrik> Beru to jako odpověď, proč neuveřejňujete svou vlastní tvorbu... Opravdu cenná sebekritika, díky!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 25 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter