Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Hříšné myšlenky z kolekce Střípky duše
Autor: Kotatkobile (Občasný) - publikováno 19.5.2002 (23:40:07), v časopise 2.6.2002
další ve sbírce>
Snad sny
ty tajné
nejsou dnes hříchem
Však často
v nich do propasti spadnem
letíme tichem
a kdo potom rozpozná
kde končí
ten
sen
a kde začíná
den


Poznámky k tomuto příspěvku
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 19.5.2002 > Hlubší kritiku nedám, ale přesto napíšu, že se mi to líbí. Třeba proto, jak jsi několika slovy vystihla myšlenku.
Body: 5
<reagovat 
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Možná, že i za dne sníme svůj sen ... A myslíme si, že je bílý den ... Den je sen ...? Či snad sen je den ...? A opravdu sníme ...? Nebo jen (všechno) sníme ...? Pak jsme teda hladoví snílci ...:-) Vystihlas dobře myšlenku, Kotatkobile ...
Body: 5
<reagovat 
jop (Občasný) - 20.5.2002 > jo-p
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 20.5.2002 > Jestli sníme přes den co děláme v noci??? Teda alespoň co se snů týče.. : )
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.5.2002 > To je pravda, to bývá někdy potíž:-) Přidal bych tam více přídavných jmen, třeba ticho je něco jiného než-li "nervózní ticho"...víš, teď jsem si vymyslel asi nesmysl, který se k té básni nehodí, ale hodilo by se podle mne ji ještě takto dorozvinout. Jinak líbí:-)
Body: 3
<reagovat 
 Kotatkobile (Občasný) - 31.5.2002 > Martin> Je to záměrné, ta strohost, myšlenky na kousky, bez zbytečných přívlastků... Byla by to zase jiná báseň... A ticho.. v tomto případě spíš prázdné:-)
<reagovat 
čtenář Jarča - 3.6.2002 > Je to hezké a pro snílky
Body: 5
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > letíme tichem a kdo potom rozpozná kde končí ten sen Tato pasáž se mi líbila nejvíce, strohost bych řekla, že je na místě, báseň by mohla sloužit jako myšlenkový prolog pro další báseň.
Body: 1
<reagovat 
Musae (Občasný) - 2.6.2002 > Líbí. Po druhém přečtení s vymyšlenou interpunkcí ještě více.
Body: 5
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 4.6.2002 > Musae> Interpunkce přeci není normativní zásadou pro tvorbu básně.
<reagovat 
 Musae (Občasný) - 5.6.2002 > Kateřina Farkasová> Samozřejmě, že není. Sama toho často využívám. Ale když si báseň čtu, vymýšlím si interpunkci dle své vlastní fantasie - většinou však až při druhém čtení. Nebyla to výtka, jen konstatování.
<reagovat 
Kotatkobile (Občasný) - 5.6.2002 > Děkuji, děkuji všem:-) Kateřina> další báseň... asi by měla být poněkud delší a dokonalejší... já se však necítím na objemnější a "lepší" poezii, já spíš jen ty Střípky:-)
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 5.6.2002 > Další střípek ... jeden ke druhému ... a pak sudičky, suďte ...
Body: 5
<reagovat 
 Kotatkobile (Občasný) - 5.6.2002 > ten_s_kytarou> Střípek ke střípku a duše na dlani tu leží... Jaká kdysi byla? Šťastná, křehká, svěží... Dnes už jen stěží... k slunci cestu hledá... Kdo mi ruku podá?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 (20) 21 22 25 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter