Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Queen
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 1.2.2008 (12:17:06)


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 1.2.2008 > nijak rád se nekoukám na tuctový holky na tuctovejch fotkách
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 1.2.2008 > ariel> akceptujem názor, len by som chcel podtrhnúť, že na tejto fotografií nejde o "tuctovú holku".
<reagovat 
Magid (Občasný) - 1.2.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Never_ (Občasný) - 1.2.2008 > mě se to libi, ale možna až moc retuše
Body: 4
<reagovat 
čtenář pan kritik - 1.2.2008 > tak to je strasny :D

kyyyc jak hovado, ze?
<reagovat 
ariel (Občasný) - 1.2.2008 > je mi to jasný. je to nějaká celebríta. ale pro mě je tuctová. nic ve zlém.
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 1.2.2008 > ariel> Nie nie je to celebrita...mýliš sa.
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 1.2.2008 > ariel> ty jsi ale ošklivý! fuj !
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 1.2.2008 > Mashine> Ok
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 1.2.2008 > hair spray king> ošklivej možná, ale doufám, že nejsem tuctovej
<reagovat 
 hair spray king (Občasný) - 1.2.2008 > ariel> ja mam tuctovky nahodou rad..

nerozumis umeni.
<reagovat 
point (Občasný) - 1.2.2008 > každý člověk je originální, nikdo není tuctový. Možná jen fotka mě přijde tuctová
Body: 3
<reagovat 
čtenář já5 - 1.2.2008 > promiň ale taky z toho nejsem vodvázenej..pěkná tvář nedělá umění uměním
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 1.2.2008 > tak maximálně do alba..
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 1.2.2008 >

spíš princezna.....ale jestli je v tvých očích královna....tak ať je :-)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.2.2008 > je to ukrutná slaďárna :(
<reagovat 
čtenář aortalight - 6.2.2008 > některý saudkovy kýče jsou taky docela zajímavý, řekl bych, že k téhle slečně se ta barva hodí, nekritizoval bych všechno jen kvůli nějakýmu umění - umění za každou cenu ...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.2.2008 > zajímavě propracované
Body: 4
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > ma krivou hubu a tvarí se jak pitka kdyz si prdne do gatat... a ty sracky kolem jen utvrzují tvůj nevkus... nemluvím o tom ze jsi chtel zaretusovat to hnusný pozadí co tam asi bylo... a je citit ze z ní taky ucvrnkávás... to neznamená ze se musíme posrat i my... at nezeru.. dám trojku aby jsi si nemyslel ze je tu nejaké zaujatost podívám se co vytvarís dál...
Body: 3
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 1.2.2008 > stínostín> Tak takéto niečo si vyprosím! Kto je to "my". Myslel si seba. Z tvojich fotografií je viditeľná akurát tak vnútorná prázdnota...doslova sú prázdne a dokážu zaujať len tých, čo si nevedia predstaviť ako vypadá "tma". Určite si pochopil. Z tvojím tématickým zaradením je tažké pozitívne vnímať iné žánre.
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > Mashine> pokud mluvís o prazdnote tak az budes vetsí tak prijdes na to ze prazdnota je ta nepodstatnejsí vec co tu máme a kdo je trochu chytrý tak k ní speje... dosáhnout vnitrní prazdnoty zamená treba v buddhismu realizace ci vysvobození tak zvaná absolutní svoboda... tak daleko jeste nejsem presto ti díky za to ohodnocení... i Einstein dosel ktomu ze kdyz rozdelís nejmensí castice tak dojdes k prazdnote coz není nic divného, ale ted to prijde... vse co tu vzniká a vzniklo se deje z prazdnoty... myslím ze si nezaslouzím techto vysokých poct, jak písi na hore tak daleko jeste nejsem... ale zpet k tvém teoriim... tmu si dovede predstavit uplne kazdý kromne pár psychicky postizených lidí, ale predstavit si práznotu jako podstatu mysli, ci met tuto zkusenost uz se podarí jen pár lidem... kdo tohle chápe tak patrí k velice pozitivne pusobícím lidem ... abych to jeste upresnil prazdnota je totis nekonecná radost... je to to nejcenejsí a nejradostnejsí co tu na tomto svete máme... jinýmy slovy je to buddhovská podstata... kdyz ji dosáhnes tak to más zasebou, jses z techto sracek venku a nepotrebujes se rozcilovat jak na svou tvorbou tak nad kritikou jiných... tak v budoucnu kdyz chces volit v tvých vetách nejaká slova nebo prirovnání tak si vem knihy a zjisti si co mají za význam nebo co znamenají... mej se pekne a pracuj dál na své umelecké dráze ta te dovede jen k pýse a umocní tvé ego, jak budes starsí tak mozná zjistís ze se toho chces zbavit, potom si treba vzpomenes i na tyto vety...
<reagovat 
 TFHMRL (Občasný) - 1.2.2008 > stínostín> konečně někdo napsal slovy myšlenku, která se mi nikdy nepovedla zkompletovat tak abych s ní byla spokojená a mluvila sama za sebe. dobře řečeno:)
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 1.2.2008 > stínostín> tak buddhu jsi odrecitoval dobře....zkus teď něco ze svojí hlavy
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 2.2.2008 > stínostín> Vieš, v určitom smere máš pravdu. Aby bolo jasné žiadne slovníky si v budoucnu hľadať nemusím, svoje slová som zvážil, sú opodstatnené. Mám rád kritiku. Ale v zmysle: tam máš takúto a takúto chybu, skús to takýmto spôsobom odstrániť.Alebo je to nevhodné skús lepší námet... Tomu sa hovorí inteligentná kritika!

A pre ostatných, najmä "anonymných" hodnotiacich. Nemôžem o sebe tvrdiť, že som technicky zdatný v svojej tvorbe, lebo nie som. Vždy tam mám kopu chýb. Takže, keď niekto kritizuje, predpokladá sa, že je v danom obore zdatný, ba dokonca lepší ako ten, koho hodnotí. Ľudia, ktorý o problematike nemajú vedomosti, skúsenosti, by tu nemuseli vyskakovať. Je rozdiel, keď mám foto hodnotené niekým, kto je na toteme s titulom "stály"m je tu predpoklad, že má spoustu skúseností.

Ďakujem
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 1.2.2008 > wandalka> chtěl bych vedet jaké mas oci a co jsi za znamení...
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 2.2.2008 > Mashine> vzpamatuj se... kritizovat jsi zacal ty a to moje veci potom co jsem ohodnotil toto tvé konkretní dílo co jsi vcera nebo kdy publikoval a to trojkou a rekl co se me tam nelibí a proc od toho to tady tak funguje a proto jsou tady ty body a proto se to tu publikuje to nemá s kritikem ci kunsthistorikem nic spolecného... to je smysl totemu... ty jsi to nejak neprekousl, sel jsi na mou tvorbu (vsechny publikace)a celou jsi ji zkritizoval ani k jedné si nenapsal svuj nazor nebo body... jen si to zkritizoval, tak co meles neco o tom jak kritizovat a co je inteligentní kritika!? kritika má met kritický potencionál a je osobním pohledem dané osoby tak ji nepredepisuj inteligentní platformu na to vsichni nemáme ...to co tu pises o tom ze to je nevhodné a aby clovek zkusil lepsí namet jen svedcí ze nejsi sám sebou, delas veci jak prostituka kde na neco narazis co by bylo zajimavé tak to zkousís hledas umení za kazdou cenu, ale tak to nefrcí... je to tvoje vec tak at se ti darí v tom ako obracet podstatu jak tvorby tak tohoto rozhovoru... myslím ze je zbytecné se dál bavit najdi si nekoho s titulem ing.TOTEM ja ho bohuzel nemám, ty asi také ne tak se drz toho co ríkas na neplivej na mé veci... jen se snaz vecne vyjadrit k jednotlivým vecím nebo je nech být nic ti nedelají... at se ti darí uz si nedovolím ríct k tvým vecím svuj názor neboj... at ti jeste nezkazím tvou umeleckou karieru...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 21.3.2008 > Mashine> hezky jsem si tu početl :)

jen si dovolím poznámku: spolíhat na to, že ocásek "stálý" v závorce za nickem je nějakým předpokladem zkušeností a znalostí, je dost zavádějící (už se třeba těším na to, až si tu VKOVLES vylesoparkuje tenhle "titul" a bude moct všem dávat dobré rady ;))
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 2.2.2008 > stínostín> jsem střelec a oči mám šedé
<reagovat 
 Mashine (Občasný) - 2.2.2008 > stínostín> Myslím si, že som mal na to nárok. Je pravda skritizoval som ťa, ale až po tvojich názoroch, typu, aký doslova nemám rád. Nejde tu o ne, ide o to, ako si to celé napísal. Doslova vulgárne. Jednoducho sme tu takmer všetci na jednej koľaji. Jeden dáva rady, rozumy, druhému. A tak to má byť. No niektorí si myslia, že sú dokonalí. Teraz nekonkretizujem smerom k tebe.
Na záver: akokoľvek za názor ďakujem, aj keď si svoje mnení vyjadril inak, ako som zvyknutý, viem už, čo som spravil zle.
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 2.2.2008 > wandalka> tak to by jsi mohla pochopit ze neexistuje zadná pravda ze sve hlavy, existují jen nase zkusenosti... a ty se take dělí podle kapacity... u nekoho jsou takové u druhého makové... jedna z mých zkuseností je ze lidé radi diskutují o techto a jim podobných vecí, ale i tak to nemá smysl, není zatím zadná pravda, zadná dulezitá podstata je to jen hra nekdy zdarilejsí jindy ne...
tato hra se jmenuje já a můj postoj ke svému okolí...tak mi promin ze jsem se tu vyjádril... nikdy to nebude nasimi slovy, nebo ze sebe, protoze je to vse iluze...
<reagovat 
Symad (Občasný) - 6.5.2008 > pěkná baba, fotka mi nepříde tak zlá, jak tu páni kritici vravja
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter