Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Queen
Autor: Mashine (Občasný) - publikováno 1.2.2008 (12:17:06)


 stínostín (Občasný) - 2.2.2008 > Mashine> vzpamatuj se... kritizovat jsi zacal ty a to moje veci potom co jsem ohodnotil toto tvé konkretní dílo co jsi vcera nebo kdy publikoval a to trojkou a rekl co se me tam nelibí a proc od toho to tady tak funguje a proto jsou tady ty body a proto se to tu publikuje to nemá s kritikem ci kunsthistorikem nic spolecného... to je smysl totemu... ty jsi to nejak neprekousl, sel jsi na mou tvorbu (vsechny publikace)a celou jsi ji zkritizoval ani k jedné si nenapsal svuj nazor nebo body... jen si to zkritizoval, tak co meles neco o tom jak kritizovat a co je inteligentní kritika!? kritika má met kritický potencionál a je osobním pohledem dané osoby tak ji nepredepisuj inteligentní platformu na to vsichni nemáme ...to co tu pises o tom ze to je nevhodné a aby clovek zkusil lepsí namet jen svedcí ze nejsi sám sebou, delas veci jak prostituka kde na neco narazis co by bylo zajimavé tak to zkousís hledas umení za kazdou cenu, ale tak to nefrcí... je to tvoje vec tak at se ti darí v tom ako obracet podstatu jak tvorby tak tohoto rozhovoru... myslím ze je zbytecné se dál bavit najdi si nekoho s titulem ing.TOTEM ja ho bohuzel nemám, ty asi také ne tak se drz toho co ríkas na neplivej na mé veci... jen se snaz vecne vyjadrit k jednotlivým vecím nebo je nech být nic ti nedelají... at se ti darí uz si nedovolím ríct k tvým vecím svuj názor neboj... at ti jeste nezkazím tvou umeleckou karieru...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli stínostín
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter