Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Jen tah štětce z kolekce Okamžiky
Autor: Aquarius (Občasný) - publikováno 10.5.2002 (10:50:32), v časopise 23.5.2002
další ve sbírce>

Obrazy obrazů

kráčí ti vstříc,

bez tepla, bez mrazů,

bez chuti říct: „Ty jsi malíř“

 

Svět je plátno

nezaschlé – roj barev.

Co je platno,

že leží naň tvá krev?

Když nejsi malíř…



Poznámky k tomuto příspěvku
kaulik (Občasný) - 10.5.2002 > :))) ... prostě den bezkrve to nejde
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 10.5.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.5.2002 > V té druhé sloce nějak nemohu najít souvislosti s tím "když nejsi malíř"?:-)
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 10.5.2002 > Martin> Když nejsi malíř svého života, jsi jen tah štětce, který kdosi namaloval tvou krví.Obrazy obrazů jsou zas marné pokusy o změnu,o změnu ktérá není možná - obraz je již namalován... : )
<reagovat 
Zelený žralok (Občasný) - 10.5.2002 > Aaaaa! Vysvetleni pomohlo! Takhle se mi to libi!
<reagovat 
nana (Občasný) - 11.5.2002 > člověče, to je fantastický!!! sice sem to taky moc nepochopila ale děsně se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 12.5.2002 > nana> bože s váma je to teda těžký.. : )
<reagovat 
Ema (Občasný) - 10.5.2002 > Ja nevim, spatne se mi to chape - myslenka, kterou jsi tady vysvetlil se mi moc libi opravdu ale je pro me tezka ta basnicka - neumim ji pochopit - ctu neco a nevim poradne jake to ma souvislosti... asi mně jak nedkdo priblizne nenapise do basnicky souvislost nebo navaznost nebo dokonce lehounke vysvetleni tak jsem v koncich:)a lamu si hlavu:)
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 12.5.2002 > Ema> lamej, lamej. Myslim že v tyhle chvili je pro tebe jen dobře přemejšlet... : )
<reagovat 
 Ema (Občasný) - 12.5.2002 > Aquarius> Heled nedelej si srandicky - az ja budu mit maturu z krku tak ty jeste budes lezet v knihach a klepat se :)))))))))
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 12.5.2002 > Líbí. Avšak domnívám se, že má být správně "kráčejí". Kdysi jsem použil kráčí do jedné básně¨(jelikož kráčejí by bylo dlouhé), pak jsem to slova raději dal do uvozovek.
Body: 3
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 12.5.2002 > KSTK> Jasně máš pravdu, ale raděj to necham takhle protože ty uvozovky by nabouraly vzhled cely basničky.. ale díky za radu : )
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 13.5.2002 > KSTK> Tak sem se kouk do pravidel a nakonec nemáš pravdu. Kráčí je podle vzoru sází -> „oni“ sázejí i sází je správně. Tak si tu basničku můžeš opravit : )
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 21.5.2002 > Zviditelňuji v časopise.
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 21.5.2002 > Fines> Chceš abych to musel vysvětlovat ještě dalším lidem??? : ) přesto díky moc
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 21.5.2002 > Aquarius. Ne :)). Prostě to teď autorům takto oznamujem :)).
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 21.5.2002 > Fines> Ale néééé : )))) já jen že tuhle básničku moc lidí nepochopilo víš.. : )
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 21.5.2002 > Aquarius. No, ale to je jejich problém :))). Ty jim to vysvětlovat nemušíš :)),
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.6.2002 > Nám ve škole povídali, že vhodnější je ten tvar s "ejí", přestože pravidla nově povolují i to "í". A já se taky raději držím starších osvědčených způsobů.
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.6.2002 > Ale myslím si, že je špatně použité to "naň", protože to je zkratkou z "na něj", ne "na něm."
<reagovat 
 Aquarius (Občasný) - 3.6.2002 > Oplatka> Pouč mě, jak je tedy zkratka pro "na něm"? Paní učitelko.. : )
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (11) 12 13 14 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 27 28 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter