Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Beze slov z kolekce O kus dál
Autor: mjach (Občasný) - publikováno 23.5.2008 (08:27:17)
další ve sbírce>

Nejdříve nám písmenka kdosi vzal

a stále plynul hovor dál.

 

Když slova věta ztrácela,

nikdo z nás to nepoznal.

 

Teď i věty zmizely

a zní smích i vyznání.

 

Je pozdě lásko,

krásně spi,

náš nový den přichází.



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 23.5.2008 > Poslední slokou jsi to ...
<reagovat 
mjach (Občasný) - 23.5.2008 >

Děkuji za názory.

 

PS

Logiku prosím nehledat


<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 23.5.2008 > kouzlo si myslí,že to napsal zamilovaný kluk a to si zaslouží ohodnotit
Body: 4
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 23.5.2008 > kouzlo života> Ano, já s kouzlem plně souhlasím! Šťastná to žena...
Body: 5
<reagovat 
 kouzlo života (Občasný) - 23.5.2008 > Michelle> že by si to byla ty:-)))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 24.5.2008 > kouzlo života> 

BK  ale bylo by to kouzelné, že?


<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.5.2008 > bráško..nech první dvě sloky..a bude to skvost:-)
<reagovat 
 mjach (Občasný) - 23.5.2008 > Mbonita> Děkuji, sestří, ale nebudu to stříhat.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 24.5.2008 > mjach> promiň bráško..ty jsi v tomto případě bůh a stvořitel..ten text je moc pěkný..
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 26.5.2008 > Tak zamilovaný Kluk jo..... Já bych za spi udělala tečku.
Body: 4
<reagovat 
annatar (Občasný) - 23.5.2008 > První problém básně. Když už je celá zrýmovaná, tak proč to poslední dvě sloky tak zazdí? Vím, že existuje něco jako moment zklamaného očekávání, ale tady je jasně viditelná snaha rýmovat. Bohužel s neúspěchem. Druhý problém je fakt, že mi to přijde děsně plytké a navíc nelogické. Plytké proto, že mi při čtení zní v uších tatata tatata, jako kolovrátek. Nelogické už kvůli prvním dvěma veršům. Jak může někdo mluvit bez písmen? A když už tedy mluví, jak najednou může nemluvit? (třetí sloka) Je taky možné, že jsem to celé nepochopil, ale nelíbí.
Body: 2
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 26.5.2008 > annatar> Pozor: není celá zrýmovaná, je to tam samá asonance. To je krapet rozdíl... a právě ta nedokonalost (jakože "asonance jsou nedokonalé rýmy") je docela vtipná, je to dobře buranský. Proč neúspěch? Jestli ti při čtení zní v uších čisté daktyly, čteš hodně nepozorně. Jsiť pilným žákem, zkus si ten rytmus zapsat... a uvidíš, jestli se ti podaří abstrahovat z toho nějaké metrum.

Pokud jde o ty nelogičnosti... hele, začni vždycky číst básničku od názvu. Tady jsi to neudělal, viď? Nebo užs to na konci zapomněl? Takže tak: celé je to o mluvení beze slov. To jsi ještě neslyšel nic o tom, že se dva domluví i beze slov? (Btw.: bez písmen se skutečně mluvit nejenomže dá, ale dokonce musí... písmena se jenom a jedině píšou ;)

Atd. Ale konina to stejnak je, o tom žádná.

Body: 2
<reagovat 
 annatar (Občasný) - 26.5.2008 > levé křídlo> Na název jsem samozřejmě koukl a zohlednil. Právě proto mi to jako nesmysl přišlo. O asonanci něco vím, ale stejně mám pocit, že ta snaha o rým byla a navíc, že ten rým se tam opravdu semo tamo vyskytne. A toho kolovrátku se stejně nezbavím.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 26.5.2008 > annatar> No... radši si to ještě uspořádej, Saurone ;)
<reagovat 
 annatar (Občasný) - 27.5.2008 > levé křídlo> Pokusím se. Pracuje se na tom ;)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 4.1.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.4.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 6 7 8 9 10 10 11 12 13 14 (15) 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter