Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Face z kolekce Přetlak
Autor: Anna Vítková (Občasný) - publikováno 31.3.2010 (00:03:34)
další>
Face

Ty už ses zase koupala?
Bylas ve Varnsdorfu??? Vždyť to je hrozná dálka! 
Není třeba, abys byla nervózní, doufám, že tu s námi nějaký čas vydržíš...
Píšeš básně?!
Vypadáš, že jsi ve stresu... je to vidět na obličeji.
Jste bez energie... minulý týden jste zářila...

A dost!!!

Jak to, že je člověk čitelnej, i když absolutně nestojí o to, dávat svému okolí najevo zrovna tyhle informace?!
Uznávám, že poslední týden stoupla spotřeba teplé vody, a že mrazem to není.
Uznávám, že odjet na otočku do Varnsdorfu není zrovna praktický nápad.
Uznávám, že psát z ničeho nic básně, je divné.
Uznávám, že vypadám vystresovaně..., ale kdo ne???
Uznávám, že působím na své okolí vyčerpaně a bez energie.
Přiznávám však, že to je jen maska. Energie je ve mně hromada. Ta hromada se zvětšuje. Uvnitř sebe po ní skáču snožmo a snažím se co nejvíc oddálit blížící se výbuch. Až to bouchne, jako že už to dlouho nevydržím, někomu natrhnu prdel. Takhle nasraná jsem totiž už dlouho nebyla.

Člověk jedná podvědomě v zažitých stereotypech... díky existenci zvídavých otázek jsem dostala možnost, podívat se na sebe zvenčí. Musím se smát (ale ještě pořád jsem nastartovaná a pěkně to ve mně bublá) a ulevilo se mi, když jsem si uvědomila svoji diagnózu. Na druhou stranu teď jsem to opravdu nečekala a netušila jsem, že i takhle se to může projevovat. Víme tedy na čem jsme... 

Rozum radí vysrat se na to a to totálně a úplně. Zaměstnat se. Koupit si prášky. Jenže to dělám už měsíc...

Čas činů nastal. Zalhala jsem...

Slyšíte ty fanfáry??? Tomu se říká rozhodnutí. Ještě před měsícem bych se k něčemu takovému nesnížila, já přece jednám fér. Jenže to neznamená, že ostatní jednají fér se mnou... Krok jedna učiněn. Krok dva znamená vyčkat, co bude, jestli něco bude – nějaká reakce nebo žádná...

Vždy jsem se hlásila k odpůrcům "tanečků". Jenže na tanečkách ujíždějí všichni, asi aby se nenudili. A tak, i když se mi fakt nechce a hodně se přemáhám, jdu do kola.

A pak se uvidí, kdo je tady chytrej, kdo se dělá chytrej a kdo si jen myslí, že je chytrej...


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 31.3.2010 >
Body: 4
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 2.4.2010 > Věza> díky za bodíky :o)
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 2.4.2010 > Věza> díky za bodíky :o)
<reagovat 
tuik (Občasný) - 2.4.2010 > tanečky musej bejt, tanečky a fóry. železný zákon něžných dívek, ale taky jsem to zkoušela bez nich.
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 2.4.2010 > tuik> Jo,jo... železný zákon něžných dívek??? To zní líp než tanečky, sračky nebo intriky...
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 2.4.2010 > Anna Vítková> no, ale to je zase přiléhavější:)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 31.3.2010 >

začátek se mi líbí, ale mám pocit, že se to ke konci tak nějak rozplizlo do ztracena,,,


<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 2.4.2010 > Quotidiana> Jo! Já si připadám "ztracená"... takže to sedí :o)
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 2.4.2010 > Quotidiana> Jo! Já si připadám "ztracená"... takže to sedí :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 1 (2) 3 4 6 7 8 10 12 13 16 17 19 20 21 22 23
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter