Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky traumy zo školskej jedálne z kolekce realita
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 5.11.2010 (00:17:58)
Pokračování>


Věza (Občasný) - 5.11.2010 > :) Pěkné vyprávění. Mě to připomělo historku když jsem začala chodit do první třídy, dostaly jsme k obědu škubánky s mákem. Kuchařkám se tenkrát povedlo vytvořit lepidlo zaručených kvalit. Nesměly jsme při jídle pít a tak to způsobilo totální zalepení ústní dutiny a nic nešlo polknout. Učitelka nad námi stála a rozčilovala se že nepůjdeme od stolu, dokud to nesníme. My malé děti se doslova potily hrůzou a některé se dokonce rozplakaly. Snažily jsme se alespoň něco do sebe dostat, ale opravdu to bylo nepoživatelné! Vytrpěly jsme si tenkrát u stolu nekonečně dloooooouhé minuty, než nám bylo povoleno krmi vyhodit. Na druhou stranu si ale pamatuji že když byla dršťková polévka, tak ta jako jediná byla nepovinná. Jinak jsme si polévku musely všichni brát.
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
Zpátky   
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter