Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ledové květy III z kolekce zima
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 14.12.2002 (00:57:00)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Ema (Občasný) - 14.12.2002 > myslim ze zlatá vec v okne je rozsvícený vánoční stromek na zahradě a jelikož jsem sice amatér, ale taky jsem byla květinkama na okně uchvácená, tak jsem si je taky vyfotila, nejsou sice tak krásné jako tyhle ale rýhy na okně mám taky. okno prostě není křišťálové:))) a i to by mohlo být poškrábané nebo zapršené... trefila jsem se?:)
Body: 5
<reagovat 
Chenoa (Občasný) - 15.12.2002 > moc hezké
Body: 5
<reagovat 
mystery (Občasný) - 14.12.2002 > Také pěkné. Ale už nejsem schopen rozhodnout, které zamrzlé okno je nejhezčí. A ještě dva dotazy: 1) Co jsou ty "rýhy" na okně 2)co se to v okně odráží za zlatou věc? A vůbec se mi to zdá nějaké rýhované...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.12.2002 > mystery> Okno je poškrábané a mráz na těch škrábancích přednostně dělá krystalky (nerovnosti jsou krytalizační centra) - takže tím ty škrábance pěkně zvýrazní. Odráží se leccos, hlavně asi záclona, vánoční stromeček v zahradě nemáme. Největší problém je, že okno má dvojité sklo, led je na tom vnějším a kytky živé před tím vnitřním - tak jak ostřit? Takže kompromis.
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 15.12.2002 > ty to chudinko furt zkousis, ale ta prvni byla asi nejlepsi. Asi se vrhni na neco jinyho. Neco peknyho udelas a ani o tom nevis. Fotis asi pocitove, myslim, ze to prijde, ale musis fotit pro sebe, ne pro naky patlaly na totemu
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.12.2002 > LIPIKO> Neboj, ja fotim pro sebe, neboli přesněji z jakési vnitřní potřeby až posedlosti. Ten led na okně jsem vyfotila asi pětadvacetkrát (hned ráno a v časové tísni, odpoledne už byl led částečně roztálý), po vyhození vyloženě nepovedených mám vždycky problém se rozhodnout, co je to pravé ořechové. Od Totemu očekávám, že mi poskytne jakousi zpětnou vazbu. Nemyslím si, že to, co se líbí mně, se musí líbit každému, ale pokud se to někomu nelíbí, ráda bych věděla proč, abych se mohla rozhodnout, jestli mám přesto názor jiný, nebo zda uznám, že jsem měla vidiny (někdy kritika člověku otevře oči). Takže vřelé díky za zájem, doufám, že tvá kritika bude vždy co nejpodrobnější.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.12.2002 > tohle se mi moc nelíbí, ty škrábance mi tam vaděj, raději věcí míň než víc:)
Body: 1
<reagovat 
Evíček (Občasný) - 5.1.2003 > Ty škrábance nic moc, ale když se to tak vezme, tak na starém filmu,jsou taky kazy a bez nich by to nebylo ono. Já si naopak myslím, že ty škrábance podtrhují tu ledovou krásu na okně i živou krásu doma.
Body: 5
<reagovat 
Viv (Občasný) - 20.6.2003 >  Já focení vážně nerozumím, ale pocitově se mi tvoje fotky moc líbí. Probouzej ve mně samý hezký pocity :o), takže děkuju
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 1 (2) 2 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 60 61 62
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter