Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Rozdiel z kolekce Seizmograf
Autor: Elektrónková hlava (Občasný) - publikováno 31.8.2013 (19:26:23)
další ve sbírce>

Muž je iný ako žena. Žena má blízko k tomu, čo je bezprostredné a pozná len potrebu okamžitých vecí. My poznáme vyššiu česť ako je jej česť a hrdosť. Presahujeme jej najodvážnejšie predstavy o hrdosti. Naše oči pozerajú do diaľky, aby sa mohli pozerať medzi hviezdy. Zatiaľ čo jej oči nevidia ďalej ako po pevnú zem pod nohami. Na milencovu hruď na jej hrudi. Na bujaré dieťa v jej náručí. A predsa naša alchýmia vytvorená vekmi je taká, že žena pôsobí kúzlom na naše sny a ďaleké vidiny. A krvou života je pre nás žena, ktorá ako pravdovravne hovoria milenci je viac ako celý svet. A je to tak správne. Inak by muž nebol mužom a dobyvateľom raziaci si červenú cestu po všetkom ostatnom a nižšom živote. Keby muž nebol milencom, kráľovským milencom, nikdy by sa nestal kráľovským bojovníkom. Bojujeme najlepšie, umierame najlepšie a žijeme najlepšie pre to, čo milujeme.



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 31.8.2013 > Vztah mezi mužem a ženou je složitý, ale pokud se navzájem doplňují pak je to paráda.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter