Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prázdná Postýlka
Autor: tajemství (Občasný) - publikováno 22.11.2013 (01:25:15)

Prázdná postýlka

Prázdná postýlka, kde nikdo není. 

Prach se usazuje na místo snění. 

V zoufalém ránu strhaná tvář samoty. 

Jakou cenu jsme schopni zaplatit za trochu té radosti. 

Uzavíráme se v sobě, v hořké slabosti, 

nikdy neuslyšíme tóny radosti. 

Svíráme v rukou třpyt naděje, 

těžko se vrátí, když jednou odejde.

Vzpomínat můžeme dlouho, 
jak jen budeme žít, 

však prázdnými modlitbami postýlku nenaplníš. 

Zavíráš oči, vše krásné je před tebou. 

Nevracej se do reality, 

nechej svůj život volně vlát za sebou. 

Neohlížej se zpět na to, co bylo. 

Spal vše, co by ti ublížit chtělo. 


Naposledy se díváš na postýlku samoty, 

než ji pohltí plameny nicoty. 

Chce se ti brečet, slzám se nebráníš. 

Zavíráš oči, zpět se nikdy nevrátíš. 

Postýlka hoří jako tvůj slaný žal. 

Za noci odcházíš a já navždy zůstanu sám.



Poznámky k tomuto příspěvku
popleta79 (Občasný) - 22.11.2013 > :-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tajemství (Občasný) - 22.11.2013 > popleta79> Děkuji
<reagovat 
honja (Občasný) - 22.11.2013 > Pěkné. Smutné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář gin - 22.11.2013 > a jéje, plamen nicoty a spol.

vzhledem k tomu, že honja hodnotí jen tvé příspěvky, bude to zřejmě alter nick a popleta, k tomu je lépe se nevyjadřovat, ten nepozná báseň ani kdyby mu klepala na rameno

doporučuji ubrat patetické výrazy
<reagovat 
 tajemství (Občasný) - 23.11.2013 > čtenář> Nikdy neposlouchám nikoho, obzvláště v tom co dělám, ale za názor děkuji.
<reagovat 
 čtenář klobouk - 23.11.2013 > tajemství> "Nikdy neposlouchám nikoho", tak tohle už je snad i nějaká diagnóza, ty tři zápory za sebou. Krásně se to doplňuje s tvým "básnickým" projevem. Je agresivní a patetický a nezlob se na mě - prostě je to sračka.
<reagovat 
 tajemství (Občasný) - 24.11.2013 > čtenář> Lehko se soudí, těžko se tvoří. Člověk je tvor kritický, obzvláště, když nic nesloží. Je to váš názor a ten vám neberu, jen prosím, mluvte slušně. Vulgární projev, je totiž omezenost člověka. --- Mimo jiné, pokud někoho neznám osobně a nezeptám se ho na tykání, tak považuji to za velice neslušné okamžitě mu tykat.
<reagovat 
 čtenář klobouk - 26.11.2013 > tajemství> Nezlobte se na mě, ale díla jako toto se tvoří lehko a pokud je toto výsledek Vaší "dřiny" na poli literatury, no - rozvádět asi netřeba. Vulgarita a nazývání věcí pravými jmény má od sebe poměrně daleko. Toto je sračka a sračkou to zůstane, protože je to na literární úrovni něco mezi deníkem 13 leté slečny a paralenem nadopovaného náctiletého emaře. Což je samozřejmě výrok velmi urážlivý, ale s poměrně neutrálním pojmem sračka jste se nespokojil. Žádost dekórum ve Vašem případě respektuji, ale v jádru je směšná. Byli tu i tací, kteří vykali ze zásady, ale také něco uměli a ten respekt si zasloužili. Což není Váš případ, protože jste typ přes "sračky od srdce". Ale pokud Vám to zvedne sebevědomí, proč ne.

To prosím Vás neberte až tak špatně, jak to může vyznít. Samozřejmě, že věci od srdce mají své kouzlo a sílu. Bohužel ne vždy na poli literatury. A i toto se může stát, když zaškrtnete žádost o hlubší kritiku. A k Vaší výtce, že Vás neznám - ano neznám, ale znám Vaši poezii a ta je strašná. Jedna věc je psát sračky a druhá věc je ty sračky obhajovat až za hranice zdravého rozumu.

Pokud na literárním serveru není cílem se zlepšovat a nebo učit od ostatních, ať už z jejich děl, nebo komentářů, ale cílem je pouze uznání, poplácávání po zádech a vylévání si srdíčka. Je to v prdeli. Pokud chcete oponovat - nemá to moc cenu, když na výtku odpovíte stylem "Nikdy neposlouchám nikoho...". Proto totem degraduje. Protože mnozí lidé jsou se svým uměním naprosto spokojeni, ať jim kdokoliv říká cokoliv a jejich básně jsou asi tak poetické jako objímání stromů v parku.

V tom bych viděl hlavní kámen úrazu. Ale znaje pořekadla, že hlavou zeď neprorazíš, nemám iluze, že se to změní. Poroučím se - třeba Vám admin na požádání můj komentář smaže a Vy budete mít zase sluníčkový den, plný skákajících jednorožců, poníků a všelijakých roztomilých věcí seroucích gumové bombóny a prdících duhu..
<reagovat 
 tajemství (Občasný) - 7.3.2014 > čtenář> Upřímně, delší dobu jsem tu nebyl a žasnu. Myslel jsem, že je mi vás líto, ale pak jsem to dočetl do konce a musím říct, že není. Pane klobouku, proč vy tu nemáte díla? Nic o vás nevím a jste mi vlastně ukradený, ale kdo jste? Připomínáte mi jednoho porotce na divadelní soutěži, který trochu pochválil, pak nějaká kritika a ve finále se obul do samotné hry. Urážel jí i autora a víte, co bylo nejlepší? 84 letý autor té hry tam byl s námi a po tom, co bylo řečeno vstal a řekl, kdo jste, že tak kritizujete tu hru. On na to, že divadelní kritik atd... Autor řekl a vy sám jste někdy nějakou hru napsal? Zarazil se a pak řekl, že ne. Na to autor řekl, jak tedy můžete kritizovat mojí hru, když sám jste žádnou nenapsal? Kdo jste, že si myslíte, že můžete urážet jiným hry? A i kdyby jste nějakou napsal, tak kdo vám dal právo kritizovat jiného hru, když sám jste se nevžil do jeho myšlenek? Já jsem tomu tleskal a kritik zmlkl. Proč? To je přeci jasný.

Nevím, co jste, kdo jste, ale ptám se na to samé. Nemáte tu nic, o co by jste se mohl opřít, jen vaše vulgárnost, jest odraz vašeho pochybného charakteru. Jinak co se týká toho respektu, ohledně toho vykání, jak tady směšně podotýkáte, že tu byli tací, co něco uměli a že si to zasloužili a můj případ to není, tak na rovinu říkám, projděte si etiku. Tam je to dané, ale pochybuji, že jí znáte.

A co se týká toho jak píšete, ať poprosím administrátora, ať mi to smaže, tak to neudělám. Lidé sami rozhodnou, kdo je tu blbec.

Poslední věc, totem je jen stránka, kde lidé rádi uráží a nikoli je to o tom, že by jim někdo chtěl poradit. To už vím dávno s mnoha lidmi, proto já si tady od nikoho nenechám radit. Radit mi můžou jen lidi, které znám a kterým důvěřuji a od člověka jako jste vy si k srdci brát nic nebudu. Mějte se hezky a přeji vám lepší život než zřejmě máte.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter