Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prázdná Postýlka
Autor: tajemství (Občasný) - publikováno 22.11.2013 (01:25:15)


 tajemství (Občasný) - 7.3.2014 > čtenář> Upřímně, delší dobu jsem tu nebyl a žasnu. Myslel jsem, že je mi vás líto, ale pak jsem to dočetl do konce a musím říct, že není. Pane klobouku, proč vy tu nemáte díla? Nic o vás nevím a jste mi vlastně ukradený, ale kdo jste? Připomínáte mi jednoho porotce na divadelní soutěži, který trochu pochválil, pak nějaká kritika a ve finále se obul do samotné hry. Urážel jí i autora a víte, co bylo nejlepší? 84 letý autor té hry tam byl s námi a po tom, co bylo řečeno vstal a řekl, kdo jste, že tak kritizujete tu hru. On na to, že divadelní kritik atd... Autor řekl a vy sám jste někdy nějakou hru napsal? Zarazil se a pak řekl, že ne. Na to autor řekl, jak tedy můžete kritizovat mojí hru, když sám jste žádnou nenapsal? Kdo jste, že si myslíte, že můžete urážet jiným hry? A i kdyby jste nějakou napsal, tak kdo vám dal právo kritizovat jiného hru, když sám jste se nevžil do jeho myšlenek? Já jsem tomu tleskal a kritik zmlkl. Proč? To je přeci jasný.

Nevím, co jste, kdo jste, ale ptám se na to samé. Nemáte tu nic, o co by jste se mohl opřít, jen vaše vulgárnost, jest odraz vašeho pochybného charakteru. Jinak co se týká toho respektu, ohledně toho vykání, jak tady směšně podotýkáte, že tu byli tací, co něco uměli a že si to zasloužili a můj případ to není, tak na rovinu říkám, projděte si etiku. Tam je to dané, ale pochybuji, že jí znáte.

A co se týká toho jak píšete, ať poprosím administrátora, ať mi to smaže, tak to neudělám. Lidé sami rozhodnou, kdo je tu blbec.

Poslední věc, totem je jen stránka, kde lidé rádi uráží a nikoli je to o tom, že by jim někdo chtěl poradit. To už vím dávno s mnoha lidmi, proto já si tady od nikoho nenechám radit. Radit mi můžou jen lidi, které znám a kterým důvěřuji a od člověka jako jste vy si k srdci brát nic nebudu. Mějte se hezky a přeji vám lepší život než zřejmě máte.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tajemství
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter