Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zesnulému. Šíleně.
Autor: podiwýnskáreegea (Občasný) - publikováno 14.8.2003 (20:19:53)

 

umíráš v ulitém vzoru záclon

lehce

záhodno drsné lekce.

Povedu tě tichem, po slepotě

šepoce

zbělelou tmou - tvým úskokem,

tanečkem

splašeným v nabažitelných sférách náhlých světelných útoků

třpyticími plnými rty, jemně drticí pevné úsudky a vůli

cestičkami do nitěrných hrudí

...

splaskl povlak příliš viditelných odpovědí

světy za prachovkou, kolem nehtových řetízků...

....

v nevědomosti tápající hlas

tělo po vráskách pošlapu

bez svatého slunečního kultu

nezasměj se sněhu, duhově pryští

Je jím pohřben zármutek živých. Pokrytci.

Pocítili oni tíhu konečné poutní svobody, bez těl?

Trh se srdci, které si vyrvávají v nepochopení

luna a jiná věčná tma,

po semknutí řas v neodpáčitelné zámky věčnosti

vklouzne do zapomnění, ztratil budoující smysl živ..o...t...a

nesmutněme....zapomnění...

zapomněním smrti vzdáme úctu...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
podiwýnskáreegea (Občasný) - 14.8.2003 > pro výčitku z přílišný abstrakce ;) pár záchytných bodů
- umíráš v ulitém.. zkoušeli jste někde vylisovat na keramiku vzor látky? Je to jednoduché, pro neznalou duši složité...a taky satira na zdobení rakví
- lehce ...záhodno drsné lekce - příliš mnoho štěstí láká smůlu. Spravedlivá odplata, harmonie..
Já to vzdávám :) Jestli to někdo bude číst ráda mu pár nepochopených vět vyložím.
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 14.8.2003 > Nechceš zvětšit písmo? Tohle bych přečetla až tak za pět minut nejdřív s mým super zrakem:o/.
<reagovat 
Jarunka (Občasný) - 14.8.2003 > Líbí se mi to obsahem ale forma není můj styl
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 15.8.2003 > Je to upovídané (viz Kelly), forma žádná, ale přesto to má zvláštní působivou atmosféru...
Body: 4
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 14.8.2003 > ..zbelela tma..povlak prilis viditelnych odpovedi.. v nevedomosti tapajici hlas..nabazitelne sfery..neodpacitelne zamky vecnosti.. to se mi libi nejvice.. je to hodne niterne ale perfektne vyjadrene.. spis by me zajimalo z jakeho podnetu jsi to psala (nechci byt nezdvorak)- jestli to bylo nahle prepadeni mysli, basen psana do temna ci je to psano pod opravdovou rouskou cisi smrti.. nebo jestli to je vseobecne.. hmm.. takove.. tajemno.. unikajici tajemno.. je to fakt dobry, jen mi tam nesedi urcite jakoby-fraze..ono zapomneni, ktere se vyjima skoro v kazde basni..chapu, ze je prihodne ho vyuzivat pri techto tematech.. i kdyz chapu, tezce to jde vyjadrit jinym slovem.. pusobi to na me hlubokym dojmem, ale take dost uzavrenym.. je to plne vedlejsich odbocek, skrytych meziradkovniku, ktere se tykaji jen tebe..nezlob se, kdyz nebudu hodnotit-musim si to nechat prolezet v hlave.. :) hezky vecer..ale hodnoceni slovni je - je to drsne a libi se mi to.
<reagovat 
 podiwýnskáreegea (Občasný) - 30.8.2003 > maxicka> děkuju děkuju děkuju!! prosím hodnoť i další mé patalniny páč ty jediný si pochopil proč to hážu na totem, tvé slůvka mě potěší víc než jakékoli "body"
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 15.8.2003 >

normálně jsem se musela nutit, abych to dočetla; škrtat, škrtat, škrtat! a kdyby nic z toho nezbylo, nic se neděje, snad jen znovu naslinit tužtičku, nebo naleštit klávesnici

 


<reagovat 
 podiwýnskáreegea (Občasný) - 30.8.2003 > blondýna> pötřebuješ hodněhodněhodně vysvětlený pohnutky lidí nastolený a naservírovaný před nosem. Oceňuju, že mé slátaniny čte i takový typ lidí. pa a komentuj dál, koukám, že budu stále zaraženější, co se to cpe na poetiku:)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.8.2003 > až k tomu tanečku se mi to líbí hodně, pak bych to taky trošku prosila - ale NĚCO na tom je, asi si na tebe začínám zvykat ;o))))
Body: 4
<reagovat 
 podiwýnskáreegea (Občasný) - 30.8.2003 > Kelly> jojo:) nechci se měnit, jen mi líto:) I když spousta lidiček tvé krve(Kelly) by mě rádi splácali do kuličky a tvarovali a montovali...do obrazu svého:))
<reagovat 
Zdeveren (Občasný) - 14.8.2003 > Myslím, že k některým básním se nedá přistupovat rozumově a žádat vysvětlení. Z téhle určitě něco sálá - taková nesdělitelná nálada, atmosféra či co... Přijde mi to krásné...
Body: 4
<reagovat 
 podiwýnskáreegea (Občasný) - 30.8.2003 > Zdeveren> ..ouí...:)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.8.2003 >

to mě teda mrzí, že si o mně myslíš, že chci někoho předělávat... jen ti píšu svůj názor v prostoru pro kritiku, od toho tu je :o))))


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 30.8.2003 > nehodlám tu už komentovat ani nick:-)
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 30.8.2003 > Nezlob se na blondýnu a raději si vem z jejích rad užitek. Nemyslí to zle. Mě taky pořádně zkritizovala a jsem jí za to vděčná:o). Mně se zas líbí spíše druhá polovina..U první jsem se musela hodně moc zamýšlet nad jistými slovy a unikal mi tak smysl věty.. A síííímmmm to písmo!:o/ Takhle se za chvíli budu muset přilepit na obrazovku:o))).
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter