Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zesnulému. Šíleně.
Autor: podiwýnskáreegea (Občasný) - publikováno 14.8.2003 (20:19:53)


maxicka (Občasný) - 14.8.2003 > ..zbelela tma..povlak prilis viditelnych odpovedi.. v nevedomosti tapajici hlas..nabazitelne sfery..neodpacitelne zamky vecnosti.. to se mi libi nejvice.. je to hodne niterne ale perfektne vyjadrene.. spis by me zajimalo z jakeho podnetu jsi to psala (nechci byt nezdvorak)- jestli to bylo nahle prepadeni mysli, basen psana do temna ci je to psano pod opravdovou rouskou cisi smrti.. nebo jestli to je vseobecne.. hmm.. takove.. tajemno.. unikajici tajemno.. je to fakt dobry, jen mi tam nesedi urcite jakoby-fraze..ono zapomneni, ktere se vyjima skoro v kazde basni..chapu, ze je prihodne ho vyuzivat pri techto tematech.. i kdyz chapu, tezce to jde vyjadrit jinym slovem.. pusobi to na me hlubokym dojmem, ale take dost uzavrenym.. je to plne vedlejsich odbocek, skrytych meziradkovniku, ktere se tykaji jen tebe..nezlob se, kdyz nebudu hodnotit-musim si to nechat prolezet v hlave.. :) hezky vecer..ale hodnoceni slovni je - je to drsne a libi se mi to.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli maxicka
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter