Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Malá zimní myšlenka z kolekce Na život si nevzpomínám
Autor: nude (Občasný) - publikováno 18.12.2003 (13:22:35)
následující v kolekci>

A cesty jsou posypané,

sůl lepí se ti na paty.

A cesty jsou posypané,

tvar i zimnost ztrácejí.

Snad proto jsou posypané,

aby znovu byly zaváty.

Snad proto jsou posypané,

pro lidi, co se vracejí.

 

A proto jsou posypané?



Poznámky k tomuto příspěvku
HáDé! (Občasný) - 18.12.2003 >

Ty snad chceš, abych dnes myslela!  Ano, cesty jsou posypané pro ty, co se vracejí,

ano, i cesty se někdy vracejí (ne vždy!). Posypané...pro víru návratu....jen na paty

se mi lepí spíš smůla...


Body: 5
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 18.12.2003 >

Hádé...

jinak tohle se mi líbí!


Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 18.12.2003 > Pěkná. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 19.12.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 19.12.2003 > Super! :)
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.12.2003 > Eště todle. Proč musíš publikovat v den, když publikujou dva mí dlouhodobí olíbenci? Jinak by tam bylo déééé jak vymalovaný. Sorry.
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 19.12.2003 > Čím jsou cesty posypané, když smůla lepí se ti na paty ?
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.12.2003 > Unge> 

Tvým špatným očekáváním.

Nůdinko, hezky se to točí dokola. Jenže to končí jinde než to začíná. Je to vlastně - a teď mi vypad ten název - existuje v moderním umění smyčka, která má jakoby jednu plochu. Získáš ji takto: vem kus gumy nebo stužky (širší) řekněme asi půl metru. Spojíš oba konce dohromady, ale jeden otočíš. Když potom jedeš po ploše, v bodu začátku budeš na jiné ploše. Sakra, jestli tomu rozumíš, si frajer.


<reagovat 
 nude (Občasný) - 19.12.2003 > Luk Malér> 

Jóóóó. jsem frajerka. Rozumím. Takovou smyčku znám...

Kdybys mohl, tak mi napiš, kdo jsou ti oblíbenci, já se zkusím někdy trefit mezi ně.


<reagovat 
 Unge (Občasný) - 19.12.2003 > Luk Malér> 

Jo, tu smyčku s jednou plochou, tu znám pro změnu z matematiky. Je to Möbiův list (nebo proužek)

Co se špatného očekávání týče - na paty se lepí buď smůla (obrazně) nebo takový ty vošklivý věci, co zbydou po dobře vyvenčenějch psech. Vždycky mívala strach, když venčit psy chodili tam k nám...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.12.2003 > Unge> Jasně mezitím jsem si to taky zjistil. Möbius v roce 1865.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.12.2003 > nude> Stanislav a Ziggy, pak ještě nepublikuj, kdy publikuje Quentinbubakoff a g_morr.
<reagovat 
 nude (Občasný) - 22.12.2003 > Luk Malér> tak to nebudu publikovat asi vůbec. Nemáš toho nějak moc?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.12.2003 > nude> Počkej, mám dvě déčka, Ziggy a g_morr publikujou strašně řídce a Quentin jednou za týden a Standovi nehodnotim všechno - to bych se posral. Klídek Nůdino. Příště si to necham pro tebe, bude-li to jako toto. FF poho.
<reagovat 
 nude (Občasný) - 26.12.2003 > Luk Malér> A neříkej mi nůdino. A ještě k tomu s velkým N. Nejmenuji se tak LUKINE. Jinak, zdravím a těším se příště.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 27.12.2003 > nude> Kukíno, mi pár lidí řiká taky. Kjó teda: nude, když to vůbec neleze z huby...
<reagovat 
Rigel (Občasný) - 23.3.2005 > Zajímavé, docela se mi to líbilo...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter