Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krouhnec
Autor: dracek (Občasný) - publikováno 23.4.2004 (10:41:12)

 

jen se nelituj,

neúspěch i jeho rub zůstane tvůj

stůj,

nebo radši upaluj,

 

rozpraskané rty krvácí,

barví jelení lůj na růžovo,

hotovo,

zase jsi vyhrál, a ztratil šanci,

 

každému podle jeho potřeb,

samici samci, lidem chléb,  

kdo nedokáže otálet alespoň na chvíli ,

pobili, všechny je pobili,

 

bez krve, bez inkoustu,

být anebo mít všeho spoustu,

popsaný papír, sražený ztepilý smrk,

úhoz za úhozem, nadšení, sláva, smrt 



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 23.4.2004 > jéé, já četla "poblili, všechny je poblili" ;o))
<reagovat 
 ladislaF (Občasný) - 23.4.2004 > Kelly> to dost vysvětluje tvoje komentáře
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.4.2004 > ladislaF> Jestli potřebuješ něco vysvětlit, neboj se zeptat.
<reagovat 
 ladislaF (Občasný) - 23.4.2004 > Kelly> přijde mi že některý tvoje poznámky jsou lehce mimo mísu. Nevim, jestli jako redaktorka musíš komentovat všechno, ale pokud ano, tak bys jako redaktorka měla taky hodnotit. Tvůj předchozí komentář nenaznačuje, že ho psala redaktorka, ale čtyřletý děcko. Vím, že je těžký přečíst všechny ty básnický pokusy, ale uvědom si, že člověk kterej něco napíše a dá to sem, neočekává, že by jeho snažení někdo hodnotil tak, jak jsi to udělala ty. Takže ptám se... 1. musíš komentovat všechno? 2. máte jako redaktoři nějakej etickej kodex chování? 3. jak se tak člověku stane, že je redaktor? Musí kvuli tomu splňovat nějaký podmínky?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.4.2004 > ladislaF> 1. Nemusím komentovat všechno, snažím se přečíst všechno v rubrice Poezie a máš pravdu, někdy to skutečně nejde... Tady na té básni mě nezaujalo naprosto nic, jenom se mi vybavila tahle jak ty říkáš dětinská asociace. I jsem si trochu zažertovala, to se někdy stává. Pokud by byla autorka hrubě pohoršena, ráda si to s ní vysvětlím.
2. Etickej kodex chování? Zdá se ti, že se chováme neeticky? Víš, stejně se nezavděčíme. Když se snažíme a píšeme hlubší komentáře a rozebíráme a interpretujeme, dostaneme kolikrát vynadáno, ať se nebereme tak vážně a ať to tolik nežereme. A když si občas zažertujeme, je to taky špatně. Hele, vadí ti můj komentář proto, že se ti zdá urážlivý vzhledem k autorce, nebo proto, že jsem redaktor? :o)
3. Ano, aby se člověk stal redaktorem, musí splňovat určité podmínky. Někdo ze stávajících redaktorů ho do redakce navrhne a ostatní si ho odhlasují, pak má určitou zkušební dobu, po které je definitivně "schválený". Podmínky jsou např. aktivní práce na Totemu, spolupráce s ostatními redaktory, organizace akcí souvisejících s prezentací a propagací Totemu... Nikde tam bohužel nepíšou, že si nesmíš dělat srandu, asi by měli, viď? ;o))
<reagovat 
 ladislaF (Občasný) - 23.4.2004 > Kelly> většina lidí se po takovymhle komentáři rozhodně neozve a někteří dokonce přestanou psát vůbec. Lidi co píšou básničky jsou citově narušení labilní jedinci, tedy ti, co píšou takový ty milostný a cituplný básničky a tohle se jich většinou dotkne. Mě kritika nevadí (ani ta tvoje :)) ), já píšu o smrti, o sebevraždách a podobně. Labilní jsem taky, ale trochu jinak :). Komentář mi vadí spíš kuli tomu, že si redaktor. Já můžu říct o básničce, že je to sračka (nemyslím tuhle), ale ty bys to tak okatě psát neměla. Autor dá spíš na názor tebe, než mě. A s tim redaktorstvim mě to jen tak zajímalo. Byl jsem kdysi redaktorem časáku na VUT Brno, ale spíš kuli tomu, že nebyli lidi. Z toho důvodu jsem se stal zástupcem a nakonec i šéfredaktorem. Tak sem se ptal jen kuli tomu, jestli to u vás taky takhle chodí :). Jinač tenhle servr je príma. Dobrej nápad. Apropo, zkusme si pokecat spíš po mejlu. Tady pod tou básničkou zbytečně zabíráme místo.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.4.2004 > ladislaF> "Lidi co píšou básničky jsou citově narušení labilní jedinci, tedy ti, co píšou takový ty milostný a cituplný básničky..." Počkej, to ale nemyslíš vážně, že ne? :-O
Nemám ráda podobné generalizace, v tomhle případě se obávám, že je to spíš "podle sebe soudím tebe", ne? ;o)Totem je plný lidí, co píšou milostnou lyriku, píše ji spousta mých kamarádů, ostatně i já, ale rozhodně bych si o nich netroufla říct, že jsou citově narušení a labilní - teď bych se třeba mohla urazit zase já, což? ;o)))
Já Totem nechápu jako místo, kde si budeme navzájem vylívat srdíčka a foukat bolístky. To si radši zažertuju. Pokud to někomu vadí, předpokládám, že se ozve - stejně jako v tomhle případě čekám, že se vyjádří dracek. Jestli jí to bude vadit, jestli se jí to dotkne, klidně se jí omluvím. Ale můžu tě ujistit, že podobných veskrze nevinných žertíků už tu padlo nepočítaně, a nepamatuju si, že by s tím měl někdo problém.
A pozor - já jsem o té básničce nenapsala, že je to sračka! To se tedy moc pleteš, takhle vulgární opravdu nejsem. Když už kritizuju, napíšu, co se mi nelíbí a proč. Nad touhle básní jsem se dopustila myslím celkem nevinného žertíku, a pak dodatečně jsem napsala, že mě ničím nezaujala, což je můj názor, na který mám právo jakožto čtenář i redaktor.

Jinak samozřejmě mailuj, co je libo, tady ať se vyjádří dracek nebo další čtenáři :o)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 24.4.2004 >

PLNÁ PODPORA PRO KELLY!!!!

 

ŽERTUJ, ŽERTUJ, ŽERTUJ!!!

 

A KDYBY TU NÁHODOU BYL NĚKDO TAKOVÝ, VYLÉVAJÍCÍ SI SRDCE CITLIVKA, TAK AŤ SE KLIDNĚ URAZÍ. MŮŽE HO TO JEN VYLÉČIT.

 

Ale k básni: s náladou a myšlenkou (pokud jsem ji správně pochopila) se nemůžu ztotožnit, ale líbí se mi celkem ta první část, až k upaluj. 


<reagovat 
dracek (Občasný) - 26.4.2004 > uf
<reagovat 
dracek (Občasný) - 26.4.2004 > druha reakce:
po par dnech bez site, tohle, no tak jste si pekne popovidali, s tim blitim me to napadlo taky, no za moc to fakt nestoji, ale Vase vymena nazoru je as to nejlepsi co tahle snuska slov mohla vyvolat.....

nechme svitit slunce


<reagovat 
 ladislaF (Občasný) - 27.4.2004 > dracek> omlouvám se... těžkej den
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter