Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krouhnec
Autor: dracek (Občasný) - publikováno 23.4.2004 (10:41:12)


 ladislaF (Občasný) - 23.4.2004 > Kelly> většina lidí se po takovymhle komentáři rozhodně neozve a někteří dokonce přestanou psát vůbec. Lidi co píšou básničky jsou citově narušení labilní jedinci, tedy ti, co píšou takový ty milostný a cituplný básničky a tohle se jich většinou dotkne. Mě kritika nevadí (ani ta tvoje :)) ), já píšu o smrti, o sebevraždách a podobně. Labilní jsem taky, ale trochu jinak :). Komentář mi vadí spíš kuli tomu, že si redaktor. Já můžu říct o básničce, že je to sračka (nemyslím tuhle), ale ty bys to tak okatě psát neměla. Autor dá spíš na názor tebe, než mě. A s tim redaktorstvim mě to jen tak zajímalo. Byl jsem kdysi redaktorem časáku na VUT Brno, ale spíš kuli tomu, že nebyli lidi. Z toho důvodu jsem se stal zástupcem a nakonec i šéfredaktorem. Tak sem se ptal jen kuli tomu, jestli to u vás taky takhle chodí :). Jinač tenhle servr je príma. Dobrej nápad. Apropo, zkusme si pokecat spíš po mejlu. Tady pod tou básničkou zbytečně zabíráme místo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ladislaF
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter