Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Dnes ne... z kolekce Klasika
Autor: Couperfield (Občasný) - publikováno 8.5.2004 (11:33:32)
další ve sbírce>

Dnes ne,

Až přilétneš, tak chci tvé tóny líbat.

 

Dnes ne,

Až s řekou splyneš, postavím přes tebe most.

 

Dnes ne,

Až dotkneš se mě, začnu tiše zpívat.

 

Dnes ne,

Až obuješ se, budeš můj povadlý host.

 

Dnes ne,

Až probudíš mě, nemohu nezívat.

 

Dnes ne,

Až obloukem zahodím tvou kost.

 

Dnes ne,

Až zeptáš se mě, budu kývat.

 

Dnes ne,

Až budu řvát, že bylo toho dost!

 

Dnes ne,

Však přicházejí další jitra.

 

Dnes ne,

Teď miluj mě, já opustím tě zítra!



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 8.5.2004 > chtělo by to trochu vypilovat, zamyslet se nad tím, zda tam některá slovíčka nejsou navíc či na nesprávném místě
Body: 5
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 8.5.2004 > Emmet_RAY> Díky, máš naprostou pravdu, některá slova jsou ještě teď "náhradní" - musím zase mít "tu" náladu :-) řekni - o čem to, Emmete, podle tebe je :-) ??? Co z toho cítíš? Napsal bys to ženě, kterou máš rád? :-) Dík.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 9.5.2004 > Couperfield> člověk nikdy nepochopí všechny nuance, jde o to, zda má za sebou třeba podobné prožitky či myšlenkové pochody, které jiného autora přivedly k napsání oné básně ( a nebo jakou mírou se do nich dokáže vcítit)
Tohle bych dívce kterou mám rád dnes už nenapsal, protože jsem o ni přišel, ale dříve možná ano....
beru to tak ( a to nejen kvůli silnému závěru básně) že jde o výpověď (výlev pocitů) muže, který svou partnerku stále miluje, ale jejich vztah má za sebou už asi delší dobu a vypadá to, že mu pomalu dohořívá životnost, teď je ale otázkou co s tím dělat...Vždycky trvá dlouho odvaha rozhoupat se , i ze strachu, jak moc potom bude člověk litovat, až si časem uvědomí, kolik cenného lehkomyslně nechal jít...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 10.5.2004 > Souhlasím s Emmetem, co se týče jednotlivých slov, a v důsledku i některých obrazů, které vytvářejí. Ale hodmě se mi líbí nápad se stavbou básně a pointa. Po obsahové stránce, z hlediska tvého pocitu, těžko mohu posuzovat, ale způsob vyjádření je mi blízký.
Body: 5
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 10.5.2004 > Naty> Naty a Emmete: Díky za "recenzi senzitivity" :-) Asi to právě působí jinak, než "by teď mělo" - ten vztah prošel různými "vlnkami", i když není extradlouhý, ale teď je právě v té nejhezčí fázi, prostě se mu dá těžko něco vytknout. Možná už jsem si zvykl na ty občasné rozchody, takže zde "s tím počítám, předpokládám, že se to stane", ale nestojím o to, mám to rád a těší mě to. Prostě říct: Když budeš fajn a taková jaká jsi teď, třeba to vydrží... jde to tam najít?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 10.5.2004 > Couperfield> 

Myslím, že jsem se nijak nesnažila o "recenzi senzibility" a mrzí mě, žes to tak pochopil.

Být v pohodě a při tom dopředu počítat se všemi možnostmi (od té nejlepší, po tu nejhorší), to je přesně můj způsob uvažování. Proto mě to asi tolik oslovilo,  i když bych asi volila trochu jiná slova a metafory.


<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 11.5.2004 > Naty> Jeeee, já to nemyslel nijak kousavě ani zle, mně je fajn :-) Prostě jsem jen něco řekl :-) tak co by to vystihlo? ... "vyjádření se ke ztotožnění s rámcem a pozadím básně"??? :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 19 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter