Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bláznovo slunce z kolekce Na cestách
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 1.6.2004 (11:50:07)
další v kolekci>
(Ostrov nad Ohří, 2001)


Poznámky k tomuto příspěvku
net (Občasný) - 1.6.2004 > myslíš, že blázni vidí slunce takto - ty ho nevidí vůbec, nebo naopak, více barevné...
Body: 2
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > netinka> Blánovo slunce proto že to bylo foceno v Bláznově parku v jisté léčebně. Kdyby to mělo být jak ho vidí blázni, tak bych to samozřejmě musela ještě přibarvit v editoru, já jsem ale nebyla ten blázen a tak takhle svítilo slunce tenkrát když jsem tam byla na návštěvě.
<reagovat 
tomash (Občasný) - 1.6.2004 > jakožto blázen to vidím takto:

:)
kup si novou kamerku, např. s takovou flexaretkou za 500kč se dá vybláznit ažaž:) ale provoz je krapet dražší...


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > tomash> 

Moc pěkně jsi mi to přebarvil. Dávám Ti pět bodů plus doporučení.

PS: Jinak novou kamerku už mám, je to Trust  632AV (ukázku z ní jsem měla v soutěži Podzimní listí a jmenovalo se to Listí padá ze stromů, teď je v kolekci Sokolov) rozlišení 3,3 megapixelů. Má to dokonce dvě fotící polohy - na blízko a na dálku. Takže se vyřádím s ní lépe než se starou kamerkou, s tou se muselo vše fotit nejméně půl metru od ní jinak z toho nic nebylo.


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.6.2004 > oslepující....)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.6.2004 > Tomash skvělé, Anarela děs

ale to je ta odlišnost vnímání
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > Emmet_RAY> 

Máš stoprocentní pravdu.

PS: Bude uznána omluvenka pro Anarelu, že nemá prostorové vnímání a nikdy mít nebude, protože s jediným použitelným okem ho nikdy nezíská?


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 1.6.2004 > Anarela> mnoo obě jsou to jedna a ta samá fotka:) jen to chce lepší foťák, popř. si s tim pohrát v "editoru" :)

tak schválně co nový foťáček a nezapomeň fotit také lidi:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 1.6.2004 > Anarela> no pro mne to že máš o oko míň není omluvou, já mám zase jen jednu kouli a taky se mi slušně postaví..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.6.2004 > Emmet_RAY> vole....
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > tomash> Já vím, že jde o jednu a tu samou fotku, proto Tě obdivuji jak se Ti jí podařilo krásně přebarvit (zbožňuji barvy), bohužel nejsem nadaná na to aby mi něco podobného vzniklo i v mém editoru (buď to chce talent nebo sebedůvěru, sama sobě si nevěřím a tak publikuji jen tak jak mi to leze z kamerek). No z nové kamerky jsem začala publikovat nedávno, ale ne pod Anarelou (tady bydlí anarelková kamerka, nová už je jiný silostroj). Tak schválně jestli poznáš pod kterou novou přezdívkou se tu taky skrývám. Jinak lidi nefotím, bojím se že mi dají do nosu, že si dovoluji zaměřovat svůj objektiv na jejich drahocenné osoby.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > quentinbubakoff> 

Á přijel rytíř v zářivé zbroji, hned se tu cítím bezpečněji.


<reagovat 
xmark (Občasný) - 2.6.2004 > Jsi jedním z prvních fotografů, co dokázali zachytit poryv slunečního větru narážející na zemský povrch!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.6.2004 > náhodou mně příde, že ta fotka má dokonalou atmošku, blázni fakt vejraj do slunce, si slouskni c.g.j., kerej z jednoho takovýho případu vysoudil mnohé. :o)
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.6.2004 > stanislav> 

Tak je to dobrý, jsem blázen, jen mne zatím zapomněli odchytit.

Já taky často vejrám do slunce (bez slunečních brýlí zcela nechráněnýmzrakem) a vůbec do jiných zdrojů světla, kdybych napsala celé hodiny tak bych lhala, ale nekonečné minuty ano (bývá to zajímavý pohled na mne, vypadám jako bych zkameněla a jednou se mi asi ve třetí třídě smály ostatní děti v družině že zírám na jednoho kluka a já přitom byla přikovaná pohledem ke světlu které přicházelo dovnitř oknem.)


<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 2.6.2004 > Těžko říct. Ta fotka vyvolává nějakej pocit, doecela i silnej. Na druhou stranu je fakt nekvalitní a v podstatě zničená tím sluncem (který je tam ale zase nejdůležitější). Zbaběle sahám k průměru
Body: 3
<reagovat 
Hulís (Občasný) - 1.6.2004 > To slunce bohužel celou tu fotku rozbilo.
Body: 1
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.6.2004 > Hulís> Vážně? Ani bych neřekla. Asi máme jiné vnímámí celku. Slunce tam do prostoru hází parádní světelnou duhu.
<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 4.6.2004 > Anarela> Ano, duhu hází, ale ne do prostoru, ale na plochu. Asi každý koukáme trochu jinak.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.6.2004 > Hulís> Tak jo, já Ti to budu věřit, vzhledem k tomu že nemám prostorové vidění (jedno oko to nezvládá), takže mně se to jeví jako do prostoru a Tobě že jde jen o plochu. Víš co, otestuj to, zavři jedno oko a pak mi můžeš sdělit co jsi viděl, ale myslím že to nebudeš umět vyhodnotit, lidi kteří jsou zvyklí na prostorové vidění nevidí jedním okem nic a neumí se v obraze zorientovat.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.6.2006 > tadle je dobrá.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 8 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter