Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Bláznův vodotrysk 1 z kolekce Na cestách
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 4.6.2004 (00:02:38)
další v kolekci>
(Ostrov nad Ohří, 2001)


Poznámky k tomuto příspěvku
Miloš... (Občasný) - 4.6.2004 > moc pěkný, jak obraz, jen bych ten vršek oříznul a otočil vzhůru nohama...
Body: 4
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 4.6.2004 > Miloš...> Ale to už by nebylo poznat, že je to odraz ve vodě.
<reagovat 
net (Občasný) - 4.6.2004 > krásné barvy, musí tam být skutečně příjemné prostředí pro pacienty
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 4.6.2004 > netinka> Jo ten den bylo počasí k mé kamerce příznivě nakloněno a ona fotila jako by byla v nejlepší formě. Taky se mi tam moc líbilo. Skutečně je to nádherný a klidný park.
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 7.6.2004 > ...Ale bylo, nechal bych tam část té chvějící se hladiny, ta voda tomu právě dodává "to kouzlo".-)

<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 8.6.2004 > Miloš...> 

Hm, správně ořezat aby zůstalo ve fotografii její původní kouzlo, to mi dělá velké potíže a tak je radši nechávám tak jak mi vylezly z kamerky. Na ořez musí mít člověk cit a ten mi asi chybí.


<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 8.6.2004 > ...To chce jen trochu citu a trošku cviku.-) Ale jinak si myslím, že je rozhodně větší umění, dostat "To" čistě do záběru, než z toho pak něčo vyždímat v poči.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 8.6.2004 > Miloš...> No já cvičím, zkouším řezat jak se dá ale stejně se mi výsledek mého snažení nikdy nelíbí a tak to nakonec publikuji, jak mi to cvakla kamerka. No je to skutečně velké umění vytvořit záběr na první pokus, aby se s tím už nic nemuselo dělat. Jinak abych pravdu řekla tahle kamerka neměla náhledové okýnko a tak mi vše fotila lechce do strany. Takže já jsem se vždy až doma dozvěděla, co jsem ve skutečnosti vyfotila. Pak se mi ty snímky buď líbily nebo skončily v koši jako nepovedené. Tohle jsem fotila úplně jednoduše, bez zaměřování jsem sklonila kamerku k  hladině a cvakla to, byl to jen malý experiment a to co mi z toho vylezlo se mi hodně líbí.
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 14.6.2004 > Anarelo, nemám těď moc času na Totem. Co ty teď děláš je pěkné. Dříve jsem ti na chuť moc přijít nemohla.
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 14.6.2004 > Pop.elka> Jo fotky z Ostrova se mi moc povedly. Dříve jsem publikovala jen to co mi bylo důvěrně známé. Tady jsem byla jen jednou, pro mne to bylo zcela neznámé prostředí. Nebyla jsem prostě dřív připravena je publikovat hlavně kvůli místu kde byly pořízeny a kvůli vzpomínce na jednu mně tehdy milou osobu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 8 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter