Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce vodovažní z kolekce pohrabáč
Autor: :21 (Občasný) - publikováno 18.12.2004 (16:44:27)
další ve sbírce>

šli vážit vodu pod mraky;
do misek roztřepili světlo, úlomky sněhu a déšť,
déšť kdyby nesněžilo, by poutali provazy. bylo bouřivě,
kroupám nadosah, jen skrz tuš cezenou póry.
vztáhla páky, rybářské sítě na tyčích,
kdyby padaly kry a v nich zamrzlí pstruzi
kdyby se znovu chtěli učit plavat.

závaží snesl vítr, tráva se zasekla do ztvrdlých sítí.
bez dotyku.
a tak se vzňali. a voda,


voda jen proteče.







Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 18.12.2004 > líbí se mi na tom ta nekýčovitá a neprofláklá barevnost... ais to namaluju... je to slaná básnička ... a zimní. chtěla bych nosit srnkám do krmelců sůl... o tom to není...ale pro mě, víš, ty asociace....
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 18.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 18.12.2004 > až na ten závěr, nějak moc protekl...
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > nemaž! je to úplně o něčem jiném. nemaž, prosím....
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.12.2004 > kdysi tu KELLY napsala něco podobného.. jmenovalo se to Vodováhání.. i významově to bylo stejné, akurát že ona to měla samozřejmě jazykově více vytříbenější, protože má větší rozhled než ty a více se otevírá cizím vlivům

i přesto je však podivuhodné i obdivuhodné, jak jste si v přemýšlení podobní, naprostá identita těchto příspěvků (jinak Kelly:http://www.totem.cz/enda.php?a=58983) dokazuje i to, že se na poezii díváte stejným pohledem, což samozřejmě musí být pro tebe jistě velmi potěšující a lichotivé



chi chi chi jsem zlej, jsem fakticky zlej ;-))
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 18.12.2004 > Emmet_RAY> taky přemejšlim, že tě asi zabiju:o)))

to od kelly sem nečet. ani nehodlám. přesto dík:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.12.2004 > :21> no abych tě navnadil, tak už jen dodám, že ta báseň se jmenuje Vodováhání chi .-)
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 18.12.2004 > Emmet_RAY> tos už psal... to asi smažu teď... po tom skandálu, kterejs tu vyvolal...:o)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.12.2004 > :21> no napsat podruhý to samý nikdy neuškodí, koneckonců tento tvůj příspěvek je toho důkazem..hi ;-)))
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> no tak... jestli ti to neuškodilo, asi je to dobrý... ale stejně to asi smažu... asi jo.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> ách jo.. se tady mořím s "vtipnýma" poznámkama a on je nakonec nikdo neuvidí .-))
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> jo, pane, já ti k popularitě přispívat nebudu:o))) nechci.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> fpoho.. ta tvá jedna kapka mýmu moři zas tak chybět nebude .-) čus
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > no. já vím.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > né. vždyť je to úplně jiný. nemaž to, prosím. vždyť to nemá s kelly nic společnýho. obsahem i formou je to úplně jiný. a možná míń formální. a možná pravdivější.
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > pořezaná_sluncem> si to možná kvůli tobě přece jenom přečtu... a nesmažu...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> no pokud si to přečteš, tak tvá chuť zabít mne tuším rapidně vzroste ..muhehe .-))
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> sem si to přečet... a řikám si, že si prostě MUSÍŠ dělat srandu... páč... já nevim... stejný mi to nepřijde... a kvalitu nedokážu posoudit, ale něco tušim:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> jasně že je to sranda - to takový protřelý harcovník a mazák jako ty nepoznal? .-)

ale nějaký spojnice tam sou, třeba závěr, i když takovým svým, a velmi zvláštním, způsobem

a nebuď z toho smutný, to není na provaz . chi :-)
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> ech, jistěže poznal:o) mam k tomu i důkaz, kdybys chtěl:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> chci, CHCI! Och ano, já chci!! ach, AAACh!!, ještě, ještě , víc, víc, nepřestávej... ó Pavle, Pavle..aaach Pavle..miluji tě, byl jsi úžasný.. ach .-)))

a teď vážně, hoď to sem místo těch slibů
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> soukromá zpráva... snad se adresátka nebude zlobit... jo a mimochodem, nejsem pavel:o)

11.pořezaná_sluncem - 19.12. dělal si srandu...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> jasně že asi ne Pavel, kdo by taky měl tak blbou kombinaci jména s příjmením, že jo .-) ale nechtěl jsem střílet od boku

a pořezaná_sluncem ten Kellyin výtvor sice ani neviděla, ale odhad má dobrý .-))
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> jsi provokatér. samozřejmě, že viděla!
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> 1) to jsem psal já jí
2) viděla ho. četla několikrát. věř jí.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> zjizveným nevěřím, ale důkaz beru.. čus
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > pořezaná_sluncem> tak to leda pod jiným nickem, ty jako greenhorn asi netušíš, že se to dá snadno zjistit, co ?
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> dyk mi to celý převyprávěla... to číst musela:o)
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> jako starej mazák možná zapomínáš na chyby systému:o)))
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> četla jsem toto, opravdu. promiň. vážně. nelžu.:

včera mi objednal novou hlavu

vypálil rybník „Vodní svět“

sedím svým půlkám na poříčním právu

a nevím co mám nevědět



nevím jak dýchat tichou vodu

co břehy žere pode mlejnem

nevím proč v bouři prosit o dům

a dostat loď co mi smrdí lejnem



řekni jak oddělit olej od oleje

když se dva perou

třetí se přeje

<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> četla jsem to asi desetkrát. hodnotit mi to nedovolilo... ale stejně jsem nechtěla.
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> chicht, vole... poznámku tam napsala, ale ve statistice neni... je kouzelná...:o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > :21> někdy si říkám zda ten Orwell nebyl génius
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.12.2004 > pořezaná_sluncem> ok
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 19.12.2004 > von emét bytostně nesnáší vodu...se nerad meje...:)))
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 19.12.2004 > MiKa> emét je asi složitá a smrdutá bytost:o))))))))
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 18.12.2004 > nazačátku- to zvláštní světlo, a slunce váží vodu...vůbec ne ostré slunce, ale taková ta tma, co je všude vidět...a něco visí ve vzduchu, sníh na slunečních drátech...písek u baltskýho moře, někde, kde už je voda dost studená a pobřeží na první pohled prázdné...ale ve skutečnosti zaplněné větrem mezi slanými klacky na sušení rybářských sítí a ten vítr, úplně ledový,...kdyby padaly kry, (aha -pstruzi... možná je to spíš řeka...) ta tráva, někdy se tráva vlní úplně stejně jako moře... někdy se tak i leskne, ostřice, ale tahle, možná jsou to ty křehký namrzlý stvoly, do kterých stačí cvrnknout a prasknou... ne nejsou, je to taková tráva, co se v dešti a větru začne zmítat stejně jako ty sítě, splašená tráva, rozcuchaná rybářská síť... -nevědí , že jim to neublíží... že je to jenom déšť. déšť, co proteče...
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 19.12.2004 > pořezaná_sluncem> Tu atmosféru jsi popsala dobře. Ta v tom vážně je.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > Naty> dík. ale myslím, že je v tom mnohem víc...
<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 29.12.2004 >
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.12.2005 > moc mi tam nesedí "a tak se vzňali" :o)
ale jinak je to fajn, Emmet neemmet ;o)
a ta moje je pěkná blbost, jak to tak po sobě zpětně čtu... ale "dostat loď co mi smrdí lejnem", to se mi povedlo, chachaaa!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
3 4 (5) 6 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter