Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Martina - serie.... z kolekce Portrét
Autor: heep (Občasný) - publikováno 2.2.2005 (00:23:56)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 2.2.2005 > Zajímavé..
<reagovat 
onestone (Stálý) - 2.2.2005 > Ocenujem napad. Kreativne!
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 2.2.2005 >
Body: 4
<reagovat 
fakt_hustej (Občasný) - 2.2.2005 > dobry je to drzet v tom reklamnim šmrncu hned vod zacatku pak dyz na to dojde pude to samo
Body: 1
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 2.2.2005 > tak hodnotíme si tady upřímně? nebo nehodnotíme?
Body: 1
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 2.2.2005 > Terorista lásky> mně připadá že NE.   a vůbec...je tady přemartinováno.
<reagovat 
heep (Občasný) - 2.2.2005 > Chápu, že to hodnocení bude lítat od zdi ke zdi, ale upřímně, o to mi až tak nejde... Spíš bych ocenil názorové pohledy, pohledy na nápad, na techniku atd...
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 2.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.2.2005 > zajímavý... trochu mi vadí, že je ta tvář úplně bez vrásek... to se mi lidsky nelíbí...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.2.2005 > drfaust> toť botox ;-)
<reagovat 
 heep (Občasný) - 3.2.2005 > drfaust> Pochop, že ve 14 létech prostě vrásky nejsou.... Je to samozřejmě přežehlený, ale vrásky tam nebyly ani před tím. Mi spíš vadí něco jiného. Jsou to dva obličeje. V jednom z nich, v tom vrchním, který je zárověň i větší je díra, z pod kterého vychází obličej druhý. Ten vrchní měl být ostrý a způsob vyříznutého otvoru mi taky moc nesedí. Příště se to pokusím uděla opravdu jinak. Je to můj nápad, nápad o příběhu člověka obecně. Každý nemá jen svou jednu tvář. Každá tvář se třeba směje i mračí. To je jen základí rozdílnost a ta nejjednodužší. Je možno je postavit v kontrastu proti sobě. Je to docela složitý problé, jak technicky, tak relizačně vůbec. Ale chci, aby to na co se lidé budou koukat bude samostatný příběh. Uvidíme jestli se mi to podaří nějak dotáhnout do zdárného konce.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.2.2005 > Ty jo, dobrý!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
5 6 9 (10) 13 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter