Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hodiny hudby
Autor: ariel (Občasný) - vloženo 25.1.2008


Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > když vám něco napíšu, jsem vždycky ochotnej o tom s váma mluvit, a ty, co na moje kritiky reagují a jejichž díla mě nijak zvlášť neoslovují, často nechávám bejt. vytrvale se tak vyjadřuju většinou k lidem, co nereagujou nebo jejichž díla mě nějak nenechávají lhostejným ------------------------- Konrad Lorenz říká, že meziskupinová agrese přispívá k tvořivosti. každá skupina se identifikuje tím, že se snaží odlišit od jiných skupin, nějak vyniknout. jeho kamarád a spolužák Karl Popper říká, že cestou k pravdě je kritika a diskuse o této kritice, v níž žádný diskutující neupírá názor jiným diskutujícím, ani sobě. tímto se omlouvám uživatelce bejba za to, že jsem jí doporučil, aby odsud vzhledem k tomu, jak jsem vnímal kvalitu jejích textů, odešla. už to nikdy neudělám, protože publikovala ve veřejném prostoru, kde má právě taková práva jako já. další právo, které však oba máme, je vyjadřovat své názory, kritizovat a diskutovat. tudíž, už odsud doufám nikdy nikoho nevyženu, ale budu nadále vyjadřovat a tříbit své názory.

Takže asi tak.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Coca-Cola PopStar
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter