Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nesvázal ani nerozřezal
Autor: ariel (Občasný) - publikováno 19.2.2008 (09:59:11)


 opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.2.2008 > Lyrük> Po odstavcích, kousavě, mírně kousavě.

1. protestuj. vlastně stalo se.

2. to jsem neřeklo – a jak je asi vidět z toho, co jsem psalo (případně si to přečti ještě jednou), ani já v totální "souznění" (promiň mi tu nepřesnost) nevěřím.

3. přeháníš. mohlo bych o tom psát víc, ale prostě přeháníš. v jednom máš ale pravdu: vůle k moci. vztah čtenář x autor je podle mě souboj. ne ale na smrt. jestli je potřeba to pro tebe zlehčovat opravdu hodně, tak jako šiškovou válku.

4. nemůže. což neznamená, že čtenář, když to tedy musím povědět po lopatě, může křičet, že to chce jinak, že tomu nerozumí a že je autor mrkev. atd. a jestli jsem či nejsem jako "kritikus" práv – nechať usoudí zas jiní. říká se tomu diskuse a krajní názory jsou povoleny. už proto, že v tom lese to neskončí. kritikus janáček před pár lety napsal stať s názvem "proč nepustím křesadla do literatury". nesouhlasím s ním, ale napsal to dobře a díky jeho vyhraněnému stanovisku se mnohé pročistilo. ostatně – jestli já tady předvádím teror v hnědém, jsi ty minimálně stejně nebezpečné levičácké hovado.

5. ale hovno. jsem solidární, & má slova všude na totemu buďtež mi svědkem, i s chudými duchem. i tebe ve tvé politováníhodné omezenosti, jak vidíš, rádo podaruju almužničkou.

Da capo al fine.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli opožděné zrcadlo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter