Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Autoportrét
Autor: ZenChai (Občasný) - publikováno 12.3.2008 (18:51:47)


 hloupy ivan (Občasný) - 16.3.2008 > ZenChai> (: Přehánět nebudu. Přemýšlel jsem nad tím, proč je to Tvé ucho placaté. Potom, co jsem vyloučil vliv modelu, uznamenal jsem, že největší příčinou bude ta fotka a nejspíš blesk. Blesk zplošťuje i na fotce, zvlášť bleskne-li přímo v ose objektivu. A ono to tak bylo. Pak chybí polotónové stíny a máš jen bílou plochou plochu a prázdnou nejčernější tmu. Taky si myslím, že nejsou správně vedené linie kresby, ale bohužel nevím přesně, jak Tvé ucho vypadá. Většinou ale vnitřní část boltce není takhle miskoviě vydutá, ale bývá aspoň místy vypuklá ven. I přesto, že je ucho takové, je jeho horní okraj podezřele nízký a málo široký.
Zkoušela sis někdy nakreslit "živé" ucho? Fotografie je jen pomůcka, nesmíš ji obkreslit. Můžeš ji použít, ale kresba by měla zůstat svébytná. Je to hodně těžké a ze začátku bych řekl, že je lepší se kreslení podle fotek vyhnout.
Tím jsme se dostali ke stylu a co se mi na něm nezdá. V podstatě je to to, že žádný není. Působí to jako obkreslená fotka. Moje nevole je ale třeba jen moje - prostě: nebaví mě šudlovat tužkou a nebaví mě se na takové kresby dívat. Když budeš kreslit tímhle způsobem, kresli "na živo" a dávej pozor na prokreslení stínů a barvu kůže v celé tváři. I vlasy mají stíny. Kresba je (aspoň dnes) od toho, aby zachycovala co fotografie ne.
Fuj, to je dlouhý. Snad Tě to potěší, nebo Ti to pomůže.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hloupy ivan
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter