Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Into the Wild (2007)
Autor: viktoria (Občasný) - publikováno 4.5.2008 (22:59:23)


 odhlavykpate (Občasný) - 5.5.2008 > viktoria> ahoj Viktorie, já se přiznám, že Pennovi filmy neznám,...Eddie Vedder patří k mým oblíbeným a souhlasím, že ten soundtrack je čarovný...stojí sám o sobě za poslech a k filmu je také šitý jako na míru...film jsem viděl shodou okoloností dvakrát a podruhé jsem si uvědomil jeho širší souvislosti s tím, co už jsem postupně objevoval z vlastní zkušenosti před tím. Myslím, že máš pravdu v tom, že Chrisova cesta začala jako revolta proti spoustě věcem, nejen systému, ale také v tom sehrály svou roli různé bolesti z dětství, a zdaleka nejen ty...To jeho putování však postupně dostalo mnohem univerzálnější rozměr než sám asi čekal...postupně došel k něčemu, co je společné všem lidem a to je hledání skutečného štěstí...vzpomeň si na závěr filmu, když si těsně před svou smrtí napsal tuto poznámku,... jediné a skutečné štěstí je to, které je sdílené s ostatními...za tou větou se skrývá mnoho ctností,...láska, nesobeckost, soucit..., to vše nestačí pochopit jen intelektuálně myslím...způsob, který si Chris zvolil, když opustil rodinu, veškeré hmotné statky,...přátele...nebyli cílem, ale prostředkem jak dojít takového poznání...film má duchovní rozměr bez jediné zmínky o náboženství, až na pár vět o Bohu...ten příběh jde přímo k podstatě...Chrisův vnitřní hlas mu nedal spát nakolik byl silný...v závěru filmu on sám došel skutečného poznání, usmíření, klidu a lásky a už neměl důvod setrvávat ve způsobu života, který do té doby vedl...dospěl... už netoužil po tom být sám v divočině, chtěl se vrátit zpět, nestihl to, ale to také nebylo podstatné... bylo mi ale líto jeho rodiny v době, kdy se vše odehrávalo...každý je na cestě...jeho byla jedna z mnoha, po které se dá jít, obdivuji jeho odvahu a odhodlání,...cíl,ke kterému nakonec došel je společný nám všem, jak jsem již řekl na začátku...no tak takto jsem to pochopil já :o), klidně mi napiš svůj názor...měj se pěkně...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli odhlavykpate
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter