Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozchody a návraty
Autor: fialkova (Občasný) - publikováno 1.6.2008 (00:36:51)


 fialkova (Občasný) - 4.6.2008 > Bajata> 

Ahoooj Bajata,

omlouvám se, jestli jsem svojí zpovědí, vyvolala nějaké nepřijemné vzpomínky. To jsem opravdu nechtěla. Jak to příjme literární kritika je mě více méně jedno. Zpověď vznikla cca před čtyřmi měsíci Od té doby se mnohé změnilo, možná zlepšilo, možná zhoršilo ( ON se snad vrátil, já ho víc a víc mám ráda  atd.,  ) co ti budu povídat znáš to přece sám. A já jsem konečně pochopila, že o chlapa se musí bojovat.

Vždycky, když nějaký odcházel z mého života stála jsem hrdě se vztyčenou hlavou a nechala ho jít kam ho jeho srdce táhlo. Protože jsem si myslela chceš volnost ? Máš ji mít já tě držet nebudu. Stejně by to asi k ničemu nebylo. Teď, ale jsem pochopila, bojovat se musí, i když výsledek není vždy jistý ani jasný. :-))

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli fialkova
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter