Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
EMOcionální sklizeň z kolekce EMOcionální sklizeň
Autor: Kristýnka (Občasný) - publikováno 4.9.2008 (15:31:14)


Quotidiana (Občasný) - 6.9.2008 > technicky je to napsaný moc hezky, talent tam určitě bude, ale po obsahové stránce bych měla pár výhrad - řekla bych, že se v zásadě věnuješ až moc prostoru věcem, které až tak moc zajímavé nejsou a naopak to, co by mohlo být zajímavé zůstává tak trochu v pozadí...

styl EMO není až takové tabu nebo taková novinka, aby o tom policie nevěděla, tím pádem to "odhalení" že všichni byli fanoušky EMO by v reálu přišlo asi ihned po tom, co by je našli

nápad s tím, že otec vyšetřuje sebevraždu emařů a sám má doma emo dceru by stál za mnohem víc pozornosti (i když to odhalení, že dcera zná blog těch budoucích sebevrahů je trochu...hmm... nereálný, ale budiž)

o tom, že by byl případ tak rychle uzavřený docela pochybuju - odhalením blogu by nejspíš začalo vyšetřování kdo ho založil, proč, jak dlouho fungoval, kdo ho navštěvoval atd atd...

to odvlečení dcery do léčebny je obdobně nereálné - tak špatně, aby tam šla nedobrovolně (z rozhodnutí lékařů) na tom evidentně nebyla a pokud chtěl otec aby se léčila, nejspíš by to byla jen nějaká péče docházkovou formou...

Zcela upřímně, mám z toho textu tak trochu pocit, že ty sama máš blízko k stylu emo (to jako bez urážky) a a víš o čem to tedy doopravdy je a některé věci tedy netřeba vysvětlovat, nicméně z mého pohledu (jsem jiná generace, čili emo=podmalovaný oči+červný vlasy+divný hábity+strašná depka+blogísek) zůstává ta hlavní věc nevysvětlená - jak je možný, že se sejde 15 dětí a společně se oběsí (proč se třeba nepodřezaly? proč to muselo být spolu? proč zrovna na lípě? co je k tomu vůbec vedlo? inspirovaly se v japonsku - tam jsou tyhle weby docela častý, proč si vybraly právě tenhle den? a opravdu nebyl někdo v pozadí?

Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Quotidiana
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter