Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TOOL : Lateralus
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 29.11.2001 (00:45:21)


Kajman (Občasný) - 25.9.2002 >

To bych mohl, ale já jsem děsnej, musím se do těch recenzí hrozně nutit :o) Baví mě to i rád píšu, ale jsem čistě pocitový posluchač, bráno hudebním sluchem mám hluch, pdlačku poznám, co zrovna hraje ten skvělej rytmus, poslouchám jaksi jen "srdcem" a to se pak ty recenze píšou dost těžko, musím to okecávat a tak, aby nebylo poznat, že až tak moc tomu "nástrojově" nerozumím, hihi. Fakt je, že Ill Nino me pred pár měsíci hodně chytli!! eď už je tolik neposlouchám, ale je to skvělá partička, konečně je na Totemu někdo, koho zajímá tvrdší muzika!

Mimochodem - ty TOOL na Ozzfestu byli neuvěřitelní a nelituji, že jsem tam byl!! Lateralus je lahůdková věc, pokud nejsi trouba, a to, myslím, nejsi, po pár posleších mi dáš za pravdu. Též vřele doporučuji bokovku A PERFECT CIRCLE "Mer De Noms" - též přímo fantastická deska, skvělá a poněkud přímější než TOOL, ne tolik komplikovaná, ale přesto výborná! Uff, to jsem se nějak rozjel, to z té radosti, že někdo po 3/4 roce projevil zájem , vďaka ti. Teď už mohu zemřít, předal jsem poselství, HI HI...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter