Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Metro
Autor: Mesita (Občasný) - publikováno 26.1.2009 (16:04:27)


 ing. Zleditor (Občasný) - 26.1.2009 > Mesita> Človíčku... no teďs mě dostal. Co dřív? Rozebrat motor? Vyměnit kola? Vyklepat blatník? Koupit pumpičku?

Na blatníky je čas, teď hlavně aby to jezdilo. Máš to hodně stavěné na dialogu. A ty dialogy jsou opravdu papírové. Ale říkat ti, jak je "zživotnit"? To moc nevím... A druhá věc je vůbec struktura té povídky. Jednak je hodně nevyvážená, podstatně lepší na začátku než na konci, buď můžeš vylepšit konec, nebo pokazit začátek, aby to sedělo.

Zkus se naučit dělat v textu odstavce. Je to prkotina, ale bude se v tom líp orientovat čtenář i ty. A snadněji se ti tam pak bude vsouvat odstavec mezi dva jiné a snadněji se ti bude odstavec škrtat a přepisovat.

A vůbec měj trochu ohled na čtenáře: odstraň chyby, nedávej uvozovky, kde nemají být...

Bylo by toho strašně moc. Na jednu stranu by bylo možná lepší si ukrajovat menší kousky, dělat cvičení, než se pustíš do povídky... ale ono by to asi zase člověka tak nebavilo.

Ale ten recept s tisícem slov denně... myslím, že je od Bradburyho (A to je jeden z nejlepších, toho čti!), ten taky není špatný. Pravda, jsou to tak čtyři normostrany... ale asi pak napíšeš cokoli :))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ing. Zleditor
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter