Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZRŮDA
Autor: simona777 (Občasný) - publikováno 16.2.2009 (21:36:44)


kosmoskok (Občasný) - 18.2.2009 > 23, Tohle mu přece nemůžu odpustit. Vyhodil jsem ho z domu a už no nechci vidět.
24, Řekl mi jen: uvozovkydoletedjenemuzunajitnaklavesnici Promin, tati" a ani se to nesnažil omluvit (co by mu vymlouval, když předchozi veta otce je neznama? )
25, jen "Ať chcípne, úchyl" přeju mu je trochu divný
26, A ( aby to znělo zase miloučce a vesnicky a pábitelsky jako ty koně) pak se rozplakal,protože mu bylo líto všeho, co teď právě řekl. (Plakal, rozplakal...musí se to nějak spojit, aby bylo jasný, že dvě slova o stejnom kořeni tam nejsou jen tak z nedostatku pozornosti).
27, láme se srdce ... jeho syn ho možná zklamal???
28, Thomas nějakou dobu přemýšlel, protože věděl, že to, co pak řekne bude pro ty dva důležité
29, A tak začal bych vynechala
30, Mluvil dlouho a mluvil o věcech, co už dávno věděl, protože se mu Alex svěřil.
31, ten skvělý Alex...zní trošku americky...možná pořád ten stejnej milej kluk ... skvělý znamená bez chyby a je to snobský slovo, trochu...
32, Já nevim,no..miloat..bejt chlupatej chlap, co smrdí koňskym potem, tak nikdy neřeknu slovo milovat...vlastně kdykoliv se to napíše, tak to zní trochu lacině...a tohle je tak trochu telenovelovskej usek povidky...on ho asi má rád, ne? a ktomu neni jeho táta...
33, dvakrát zčistajasna kurva v celkem slušný povídce..nemohl by třeba říct sakra??? zní to tam trochu předramatičtěle
34, pak ten usek libi
35, nech ho zase byt tvym synem ...falešně patetický
36, hele ta další věta...nic moc...chlápek od koní říká..každej den, každou chvíííli., (trochu jako eeevry night in my dreams....i feeel youuu ..to už máme za sebou, ne? )
37, dalsi veta pochvala
38, Cítil strach se neřiká.
39, a pak je to nelogický ...bál se mu zavolat? Ale věděl, že to udělá, že to neposere?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli kosmoskok
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter