Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ultimátní pravda
Autor: Zefram (Občasný) - publikováno 25.8.2002 (15:26:35)


čtenář coda - 6.11.2002 > Dík za odreagování. Autora neznám, ale tohle dílko mi připadá, jako táhnout velikou těžkou pomalovanou káru bez dna, takže co se do ní dá je dost jedno. Snad bude vděčný i za mou slinu, kterou tímto vyšlu jeho směrem a která ho buď potěší svým příjemným chladem nebo se nepozorovaně vypaří či steče po tváři. Není lépe netáhnout, než táhnout káru bez dna? Jistě lze najít mnoho krásy i na té poslední mouše z výkalů, brodivše se náhodou okolo, vždyť jistě ani to při objevenínezdá se býti pak náhodou. Nečekám odpověď ani se ji nebudu snažit najít, tento komentář je jen takové mé vlastní sebeslatné podrbání mého Ega. Nic k ničemu.Knihu si s radostí nekoupím, nadýmání mám dost svého vlastního.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter