Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nebo niekedy pozná obľúbencov
Autor: ericek (Občasný) - publikováno 12.9.2009 (11:22:03)


 ericek (Občasný) - 13.9.2009 > g morr> hm, nie si prvy, ktoremu sa nepacil ten koniec... asi sa nad tym budem musiet zamysliet... no co sa tyka konca, tak je zrejme, ze katarziu asi nevyvola... na to je fakt slaby... malo sokujuci, dramaticky, efektny... v skutocnosti ten prd nie je pointa... je to len akysi dovetok, ukoncenie... cela ta poviedka je zachytenie okamihu, ktory sa stal mozno prave teraz, nie pribehu... pribeh je kdesi v pozadi, ale ten si vytvara samotny citatel a v tom je ta spominana katarzia, ktora by mala nastat po docitani tejto poviedky, ze citatel zacne hladat tu skrytu liniu, ten pribeh, ktory je na pozadi, kt predchadzal, a kt bude nasledovat po tejto "mozno hodine", ktora je zachytena... zrejme sa mi to nepodarilo... a zrejme som mohol dosiahnuť väčší účinok, keby tam ten koniec vobec nebol...alebo inym koncom... je vsak iste, ze tato poviedka nema mat pointu v klasickom zmysle... neviem :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ericek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter