Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ulice II
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 18.10.2009 (00:04:10)


 jafa (Občasný) - 22.10.2009 > ariel> ještě: co jsi napsal zraňujícího, nevím přesně, protože jsem to vymazala. a stejně to vnímám jako nevypovídající, jako věc momentálního rozpoložení. jinak si totiž lidé neříkají "nemám tě rád", pokud se znají tak málo jako my dva. máme od sebe celkem odstup. na povrchní rovině ti asi nejsem sympatická, stejně jako ty mně jo (teda kromě téhle vztahovačnosti a poštovní útočnosti). proto jsem tvé zvolání obrátila do opaku.

bývá to taková manipulace u dětí "nemám tě už ráda!". ostatně, když se na někoho zlobíme, opravdu ho nemáme rádi - je v tom buď ten odpor, nebo manipulace. nebo obojí. mohla bych taky podlehnout současnému dojmu a napsat totéž. ale proč?

už mě to moc nebaví. je to nakonec docela smutný příběh. a mohli jsme si vespolek popovídat drobně o poezii, ať už si sympatičtí nebo nesympatičtí... z mého pohledu je tohle velká zbytečnost. z tvého je to jinak, tak jo. ostatně jestli mě vážně nemáš rád, přeješ mi, ať se dobře nemám, takže ani to diskutování mi nepřeješ... tak jsi to teda v takovém případě asi vyhrál :) tak gratuluju, aspoň někdo může být spokojený :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jafa
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter