Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lekcia zo starostlivosti
Autor: ericek (Občasný) - publikováno 25.10.2009 (12:32:38)


 ericek (Občasný) - 25.10.2009 > plagiátor> absolutne uznavam, ze nejaka mrtvola z toho vykukuje, ale takisto mohol byt iba uneseny/omameny/nejakym sposobom paralyzovany/mohol byt koneckoncov aj pri vedomi... povedz pravdu, vedel si fakt od prveho odstavca, ze je mrtvy alebo to bola len jedna z pravdepodobnych moznosti?

musim povedat ale, ze ono to ani nemalo byt nejakym prilisnym tajomstvom, pretoze to, ze je Hans mrtvy nie je pointou, iba to poskytuje moznost vyvrcholenia... pointou je samozrejme laska k mrtvolam a z nej plynuca starostlivost, akoby si ju mohli uzit a domaci za to chce iba telesnu blizkost a rozhovor, akoby to mohli poskytnut... ale to je snad z textu jasne :)

ta posledna veta je podla mna nutna, sice vyplyva z toho monologu vyssie, ale podla mna konstatuje cely ten paradox, na ktorom je postavena pointa, paradoxnost celej tej situacie... ako ked nieco prezentujes a nakoniec sa to pokusis zhrnut, pre lepsie pochopenie... a teraz som sa dostal k tvojej otazke, je to skutocne nutne? skutocne som to chcel mat taketo explicitne podane? :) neviem, musim to premysliet...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ericek
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter