Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zvláštní proud
Autor: Li-duše (Občasný) - publikováno 16.11.2008 (22:26:22)


whispermoonlite (Občasný) - 21.11.2009 > určitě záleží, jak to kdo bude chtít číst, na co bude naladěnej. rýmové schéma může na první pohled působit násilně, ale nakonec je třeba říct, že je docela originální. aspoň nevím, kdo by tak odvážně rýmoval aaaa bbbb cccc dddd aaaa aaaa cccc. to je minimálně v běžně dostupném kontextu originální. - ovšem mě tu ještě víc zaujal příběh, který se z toho zdánlivě monotónního drnčení dá zrekonstruovat. a ten má svoje zákruty a není podán nijak otrocky lineárně. své místo v něm má i opakování strofy. Jádro příběhu nacházím ve 4. a 5. strofě. "pod vodou" - "do sebe prameníme" - "rozbitých zázraků". Nevím, zda za to rozbití mohla i "mračna" a "zbavení jarních nátlaků", smysl by to dávalo. 6. strofa sama tematizuje komunikační krach. takže básnička zůstává spíše v rovině vyjádření toho, co se stalo, aniž by pomohla rozpoznat, co bylo v "mracích", "proč se "rozbily zázraky". a to je jen přirozené, neboť není možné všemu přijít na kloub a dávka tajemství je v každém příběhu ku prospěchu. kdyby bylo všechno jasný, asi už by nebyl žádný důvod vůbec být. vlastně by tím vyjasněním všechno zmizelo. takže díky za kousek tmy. :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter